patch cord cable

Slovak translation: prepojovacia šnúra

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:patch cord cable
Slovak translation:prepojovacia šnúra
Entered by: Maria Chmelarova

16:05 Jul 15, 2011
English to Slovak translations [PRO]
Tech/Engineering - Nuclear Eng/Sci
English term or phrase: patch cord cable
"Communication via protocol IEC 608... uses metallic patch cord cable as a medium." Thank you.
igorisko
Slovakia
prepojovacia šnúra
Explanation:
tak pise Volný tech. slov.
Selected response from:

Maria Chmelarova
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2prepojovací kábel
Peter Hladky
4zapojovacia šnúra
Pavel Lexa
4prepojovacia šnúra
Maria Chmelarova
3patch kábel
Michal Zugec


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
prepojovací kábel


Explanation:
príp. prepojovacia šnúra

Peter Hladky
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Slavomir BELIS
14 hrs
  -> Ďakujem Slávo.

agree  vierama
23 hrs
  -> Ďakujem.

55 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
patch kábel


Explanation:
Zrejme to nebude spisovné, ale používajú to aj obchody s elektronickými súčiastkami a káblami.


    Reference: http://www.sos.sk/?str=564
    Reference: http://asm.inshop.sk/inshop/pasivne-sietove-prvky/patch-kabl...
Michal Zugec
Slovakia
Native speaker of: Slovak
PRO pts in category: 4

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zapojovacia šnúra


Explanation:
.

Pavel Lexa
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Slovak
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Peter Hladky: Prepojenie je lepší výraz, pretože lepšie vystihuje podstatu. Prepojovací kábel / šnúra sa používa na prepojenie zariadení kvôli komunikácii medzi nimi pomocou protokolu IEC 608 - ako je uvedené v kontexte.
14 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
prepojovacia šnúra


Explanation:
tak pise Volný tech. slov.

Maria Chmelarova
Native speaker of: Slovak
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Peter Hladky: Áno, aj ja som to uviedol ako alternatívu v mojom návrhu, ako ste určite zaregistrovali.
12 hrs
  -> Dakujem P., ano, ale som pouzila vyraz snura, nakolko si myslim ze je to snura ( vtomto pripade) aj napriek tomu ze mate snura ako alternat. vyraz

neutral  vierama: myslim, ze snura je skor vhodna na susenie mokreho pradla. a pre technicke ucely sa pouziva vyraz kabel.
19 hrs
  -> to som si myslela aj ja, ale v KSS popri snure na pradlo je to aj napr. elektricka snura. Co sa tyka kabla, nerobte doslevne preklady. Kabel/snura to necham na technikov, hoci vieme co je kabel, vsak?




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search