https://www.proz.com/kudoz/english-to-slovak/nuclear-eng-sci/789252-yield-producing.html

Yield-producing

Slovak translation: produkujúce výťažok

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Yield-producing
Slovak translation:produkujúce výťažok
Entered by: Radovan Pletka

17:25 Aug 18, 2004
English to Slovak translations [PRO]
Science - Nuclear Eng/Sci
English term or phrase: Yield-producing
Yield-producing nuclear explosive device je jaderné výbušné zaradenie, které pri výbuchu produkuje energiu.

Jak se to rekne spravne slovensky
Radovan Pletka
produkujúce výažok
Explanation:
jadrové výbušné zariadenie produkujúce (energetický) výažok
Selected response from:

Peter Hladky
Slovakia
Grading comment
Jeste nevim jak to vyresim, ale vas preklad je nejpresnejsi. Dekuji
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5vynášajúca produkciu, ziskovos produkcie, výnosnos produkcie
Apolonia Vanova
5poskytujuce tvorbu...
Maria Chmelarova
4produkujúce výažok
Peter Hladky


Discussion entries: 3





  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
yield-producing
produkujúce výažok


Explanation:
jadrové výbušné zariadenie produkujúce (energetický) výažok

Peter Hladky
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 4
Grading comment
Jeste nevim jak to vyresim, ale vas preklad je nejpresnejsi. Dekuji

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
yield-producing
poskytujuce tvorbu...


Explanation:
some suggestions: jederne - jadrove (od slova jadro, atomove j. jardova elektraren nie jaderna - cechizmus )
produkuje - vytvara, atomova energia sa vytvara, nie produkuje .....



Maria Chmelarova
Native speaker of: Slovak
PRO pts in category: 4

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
yield-producing
vynášajúca produkciu, ziskovos produkcie, výnosnos produkcie


Explanation:
tiež "ziskovos výkonu", "výažok výkonu" "schopnos vyprodukova".
Záleží od kontextu.
Hope it helps.AV

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs 10 mins (2004-08-18 21:35:10 GMT)
--------------------------------------------------

Viac kontextu by pomohlo pri upresnení prekladu.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 2 hrs 43 mins (2004-08-19 20:08:56 GMT)
--------------------------------------------------

Vyprodukovanie nukleárneho výbušného zariadenia.....
Vyprodukujúc nukleárne výbušné zariadenie

Apolonia Vanova
Canada
Native speaker of: Native in SlovakSlovak, Native in EnglishEnglish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also: