no contest

Slovak translation: bez debaty

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:no contest
Slovak translation:bez debaty
Entered by: Maria Ferencikova

18:26 May 23, 2013
English to Slovak translations [PRO]
Medical - Nutrition / diet book
English term or phrase: no contest
fraza v kontexte, kde autor vysvetluje, ako zacinal so stvordennym prisnym postom.

It was a challenge, and one I thought I could win. Brain against stomach. No contest.
Maria Ferencikova
bez debaty
Explanation:
Contest znamená aj škriepiť, hádať sa. Podľa mna tým chce povedať, že neodškriepitelne si je istý, ze to vyhrá.
Moj preklad:

It was a challenge, and one I thought I could win. Brain against stomach. No contest.
Bola to výzva a to taká, ktorú som podľa mna mohol vyhrať. Mozog proti žalúdku.
Bez debaty.
Selected response from:

Kristian Madar
Slovakia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4jasná výhra/jasné víťazstvo
Slavomir BELIS
2 +2bez debaty
Kristian Madar


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +2
bez debaty


Explanation:
Contest znamená aj škriepiť, hádať sa. Podľa mna tým chce povedať, že neodškriepitelne si je istý, ze to vyhrá.
Moj preklad:

It was a challenge, and one I thought I could win. Brain against stomach. No contest.
Bola to výzva a to taká, ktorú som podľa mna mohol vyhrať. Mozog proti žalúdku.
Bez debaty.

Kristian Madar
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: ano, tak aj ja som to tak pochopila. no chcela som si overit. dakujem.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Chmelarova: o sekundu skor
2 mins
  -> Ďakujem, mozno v buducnosti zas Vy budete o sekundu vpred :)

agree  Vladimír Hoffman: Preklad je správny, ale zdôvodnenie zvláštne. Imho to so škriepením nemá nič spoločné. http://oaadonline.oxfordlearnersdictionaries.com/dictionary/...
1 hr
  -> Ďakujem, ano pri tom zdôvodneni som mal asi nelogicku chvilku. Viete ako to je ked sa clovek ponajhla :)

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
jasná výhra/jasné víťazstvo


Explanation:
Ďalšia možnosť.

Mozog proti žalúdku. Jasná výhra.
alebo
Mozog proti žalúdku. Jasné víťazstvo.



--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs (2013-05-24 07:50:29 GMT)
--------------------------------------------------

Ide o voľnejší preklad pre tento kontext.

Slavomir BELIS
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Presne toto som pouzila vo svojom predbeznom preklade. ale asi sa rozhodnem pre predchadzajuci preklad od KM. Dakujem.





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search