operating agent

Slovak translation: operačný pracovník

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:operating agent
Slovak translation:operačný pracovník

21:04 Nov 7, 2010
    The asker opted for community grading. The question was closed on 2010-11-10 21:54:10 based on peer agreement (or, if there were too few peer comments, asker preference.)


English to Slovak translations [PRO]
Law/Patents - Telecom(munications) / agreement
English term or phrase: operating agent
For inquiries, you should contact XXX, operating agent.......
ivkafilova
Slovakia
operačný pracovník
Explanation:
Napríklad.

Aspoň takto je to preložené v tomto dokumente EÚ.
http://eur-lex.europa.eu/Notice.do?mode=dbl&lang=en&lng1=en,...

--------------------------------------------------
Note added at 22 mins (2010-11-07 21:27:18 GMT)
--------------------------------------------------

operačný plán, operačná pamäť...
http://slovnik.juls.savba.sk/?w=operačný&s=exact&c=nd59&d=ks...

Dňa 22. 10. 2010 o 21.50 hod. telefonicky oznámila na stálu službu MsP žena, že jej manžel je pod vplyvom alkoholu a ona sa bojí o zdravie svojich deti i o svoje. Operačný pracovník ihneď vyslal na miesto hliadku, ktorá zbadala pred obytným domom dve maloleté deti.
http://www.hlohovec.sk/zaznamy-msp.phtml?id3=30842

Ako agentúru SITA informoval službukonajúci operačný pracovník OR HaZZ v Prešove, hasiči vyslobodili z havarovaného auta jednu osobu, ktorú previezla Rýchla zdravotná pomoc na lekárske ošetrenie. Záchranári čakajú na mieste nehody na príchod železničnej polície, ktorá zverejní bližšie okolnosti zrážky.
http://mesto.sk/sabinov/zdravie/

Najprv odmietol operačný pracovník na 112-ke poslať pomoc k chorému s odôvodnením, že nesuplujú záchytku.

Čítajte viac: http://korzar.sme.sk/c/5279689/k-umierajucemu-dj-fercovi-odm...
http://korzar.sme.sk/c/5279689/k-umierajucemu-dj-fercovi-odm...


Dňa 7.3.2010 o 14.01 obdržal operačný pracovník OHZ Sučany správu o požiari strechy rodinného domu v obci Turany.
http://ohzsucany.ws/zasahy.htm



Selected response from:

Slavomir BELIS
Slovakia
Grading comment
dakujem
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4operačný pracovník
Slavomir BELIS
4operátor
Maria Chmelarova
3prevádzkovateľ
Rad Graban


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
operačný pracovník


Explanation:
Napríklad.

Aspoň takto je to preložené v tomto dokumente EÚ.
http://eur-lex.europa.eu/Notice.do?mode=dbl&lang=en&lng1=en,...

--------------------------------------------------
Note added at 22 mins (2010-11-07 21:27:18 GMT)
--------------------------------------------------

operačný plán, operačná pamäť...
http://slovnik.juls.savba.sk/?w=operačný&s=exact&c=nd59&d=ks...

Dňa 22. 10. 2010 o 21.50 hod. telefonicky oznámila na stálu službu MsP žena, že jej manžel je pod vplyvom alkoholu a ona sa bojí o zdravie svojich deti i o svoje. Operačný pracovník ihneď vyslal na miesto hliadku, ktorá zbadala pred obytným domom dve maloleté deti.
http://www.hlohovec.sk/zaznamy-msp.phtml?id3=30842

Ako agentúru SITA informoval službukonajúci operačný pracovník OR HaZZ v Prešove, hasiči vyslobodili z havarovaného auta jednu osobu, ktorú previezla Rýchla zdravotná pomoc na lekárske ošetrenie. Záchranári čakajú na mieste nehody na príchod železničnej polície, ktorá zverejní bližšie okolnosti zrážky.
http://mesto.sk/sabinov/zdravie/

Najprv odmietol operačný pracovník na 112-ke poslať pomoc k chorému s odôvodnením, že nesuplujú záchytku.

Čítajte viac: http://korzar.sme.sk/c/5279689/k-umierajucemu-dj-fercovi-odm...
http://korzar.sme.sk/c/5279689/k-umierajucemu-dj-fercovi-odm...


Dňa 7.3.2010 o 14.01 obdržal operačný pracovník OHZ Sučany správu o požiari strechy rodinného domu v obci Turany.
http://ohzsucany.ws/zasahy.htm





Slavomir BELIS
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Slovak
PRO pts in category: 4
Grading comment
dakujem

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
operátor


Explanation:
tiež...

Maria Chmelarova
Works in field
Native speaker of: Slovak

21 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
prevádzkovateľ


Explanation:
Ďalšia možnosť.

Rad Graban
United Kingdom
Native speaker of: Native in SlovakSlovak




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search