Court a quo

Somali translation: maxkamadda darajada koowaad

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Court a quo
Somali translation:maxkamadda darajada koowaad
Entered by: Mohamed Hassan

13:35 Feb 8, 2020
English to Somali translations [PRO]
Law/Patents - Government / Politics / Courts
English term or phrase: Court a quo
Explanation: a court in which cases are first heard or begun.

Context: As a court a quo, the magistrates’ court has the authority and powers in proceedings of a criminal nature the moment being conferred on it by any other written law.
Mohamed Hassan
Kenya
maxkamadda darajada koowaad
Explanation:
Maxkamadda darajada koowaad sidoo kale afka qalaad loo yaqaan 'court of first instance' waa maxkamad dhageysata dacwada koowaad ama qaada kiis racfaan. Maxkamadani waxay dhageysataa kiisaska maddaniga iyo dembiyada.
Selected response from:

Abdifatah Aden
Kenya
Grading comment
Thanks your response was very helpful, accurate and timely.I apprecaite you Abdifatah.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1maxkamad marka koowaad dacwo la horkeeno
Abraham Abukar
5 +1maxkamadda darajada koowaad
Abdifatah Aden
5Maxkamadda rafcaanka laga qaatay
Mohamed Askar
5Maxkamada dhageysatay [dacwada]
Kamaal M.
5Maxkamadda Qaaday (ama qaadaysa dacwo)
Abdisalam Farah
5Maxkamadda ay ka timid
Mike Osman
4Maxkamada Racfaanka
Mohamed Amin Ibrahim


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
court a quo
Maxkamada Racfaanka


Explanation:
court a quo waa maxkamada laga qaato racfaanka.

Mohamed Amin Ibrahim
Somalia
Native speaker of: Native in SomaliSomali

19 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
court a quo
Maxkamadda Qaaday (ama qaadaysa dacwo)


Explanation:
Maxkamadda qaabilsan kiis. (the court a quo is the court in which the matter was first heard, or the court from which an appeal or review is being heard.) Af Soomaali ahaan waxay ku xiran tahay in hadda ay dacwadu dhacayso ama inay horay u dhacday oo ka dhigaysa: Maxkamadda dacwada qaadaysa ama maxkamadda dacwada qaaday (haddii la soo dhaafay).

Abdisalam Farah
Somalia
Specializes in field
Native speaker of: Somali

25 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
court a quo
Maxkamadda ay ka timid


Explanation:
Weedhan gaaban waa af Latin. Macnaheeda tooska ah waa "court from which", yacni makamadda koowaad ee ay dacwadi ka timid. Therefore, I believe the best equivalent is "Maxkamadda ay ka timid".

Good luck, Mike

Mike Osman
France
Works in field
Native speaker of: Native in SomaliSomali

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
court a quo
maxkamadda darajada koowaad


Explanation:
Maxkamadda darajada koowaad sidoo kale afka qalaad loo yaqaan 'court of first instance' waa maxkamad dhageysata dacwada koowaad ama qaada kiis racfaan. Maxkamadani waxay dhageysataa kiisaska maddaniga iyo dembiyada.

Example sentence(s):
  • A judge a quo presides cases in a court a quo.
  • An applicant takes an appeal against a judgement by a court a quo if the court erred and dismissed the applicant unfairly or through a guilty of absenteeism.

    https://edgelearningmedia.com/2017/11/16/court-a-quo/
    https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Latin_legal_terms
Abdifatah Aden
Kenya
Works in field
Native speaker of: Native in SomaliSomali
PRO pts in category: 8
Grading comment
Thanks your response was very helpful, accurate and timely.I apprecaite you Abdifatah.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Abdiaziz Aden
1 day 6 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
court a quo
maxkamad marka koowaad dacwo la horkeeno


Explanation:
Tujumid toos ah u ma hayo, laakin "Court a quo" waxay u dhigantaa "court of first instance" Maxkamad ay ku bilaabmayso dhageysi sharci ama marka hore la dhageysto."


    https://www.collinsdictionary.com/us/dictionary/english/court-of-first-instance
Abraham Abukar
United States
Specializes in field
Native speaker of: Somali
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Suleiman Borei: maxkamada marka koowaad dacwo la hor keeno
12 hrs

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
court a quo
Maxkamada dhageysatay [dacwada]


Explanation:
Ereygan waxa lagu micnayn karaa maxkamadda dhageysatay [dacwada].

Good luck!

Kamaal M.
Somalia
Works in field
Native speaker of: Native in SomaliSomali

16 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Maxkamadda rafcaanka laga qaatay


Explanation:
Sida aan u fahmay, "Court a quo" waa maxkamadda marka hore kiiska dhagaysatay ee kadib go'aankeeda rafcaan laga qaatay.


    https://legal-dictionary.thefreedictionary.com/A+quo
Mohamed Askar
Somalia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SomaliSomali




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search