Nausea

Somali translation: Lallabbo

06:55 Jul 30, 2019
English to Somali translations [PRO]
Medical - Medical: Health Care
English term or phrase: Nausea
Please help the exact somali term of Nausea.

He feels Nausea.
Hussein Abdi
Ethiopia
Somali translation:Lallabbo
Explanation:
Nausea macnaheeda waa lallabo. Inta badan calaamad muujinayso qofka markuu xanuunsan yahay
Selected response from:

Mohamed Garane
Kenya
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Lallabbo
Mohamed Garane
5 +1Yalaalugo
Askarmah
5Xumad, lallabo ama wareer
Abdulkadir Qorane Suleiman
5Lalabbo
Posted via ProZ.com Mobile
abdelazizma
5lalabo
Abdisalam Farah
5lalabo (lallabo)
Mohamed Amin Ibrahim
5Lallabada
Mike Osman


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
nausea
Lallabbo


Explanation:
Nausea macnaheeda waa lallabo. Inta badan calaamad muujinayso qofka markuu xanuunsan yahay

Mohamed Garane
Kenya
Native speaker of: Native in SomaliSomali
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Thanks for your time


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Abraham Abukar
3 hrs

agree  Abdifatah Aden
6 hrs

4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
nausea
lalabo (lallabo)


Explanation:

he feels nausea - wuxuu dareemaa lalabo.

Example sentence(s):
  • he is feeling nausea - Wuxuu dareemaayaa lalabo.
Mohamed Amin Ibrahim
Somalia
Native speaker of: Native in SomaliSomali

4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
nausea
Lallabada


Explanation:
This is a very straightforward translation, which gives "lallabada". Inkastoo lagu tilmaamo ereyo kaladuwan, haddana lallabada ayaa ugu caansan.

Good luck,
Mike

Mike Osman
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in SomaliSomali
Notes to answerer
Asker: Thanks for your time.


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
nausea
lalabo


Explanation:
The translation of the word 'nausea' is lalabo in Somali.
Tusaale: waxaa qabtay lalabo inta aysan matagin ka hor. (She felt nausea before she vomited).

Abdisalam Farah
Somalia
Specializes in field
Native speaker of: Somali
PRO pts in category: 4

11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
nausea
Yalaalugo


Explanation:
Waa xaalad qofku ku sugan yahay kahor inta aanu matagin. Si kale haddii aan u dhigo matagga waxa ka horreeya YALAALUGO.

Askarmah
Somalia
Native speaker of: Native in SomaliSomali

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ayanle Guled: Lalabbo, yaqyaqsi
3 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
Lalabbo


Explanation:
Nausea waa dareen matag ka hor inta qofku uusan matagin. Erey bixinta dhamaan inta ay asxaabtu sheegeen waa sax laakiin waxa muhiim ah in ereyga qoraalkiisa la hagaajiyo. I am suggesting "lalabbo" oo ba'du ay labalaaban tahay haddii kale dhawaaqu wuxuu noqonayaa sida "lalabo" oo dhawaaqu uusan ahayn sida ereyga loogu dhawaaqo kaasoo u dhow "qasqaso". Labolabo-na waa la mid oo wuxuu u dhawaaqayaa sida nambarka labo oo u dhawaaqa sida "labolabo u fariista".

Salaamaad

abdelazizma
Kenya
Native speaker of: Native in SomaliSomali

12 days   confidence: Answerer confidence 5/5
nausea
Xumad, lallabo ama wareer


Explanation:
the translation of word depend on its sentence.

Abdulkadir Qorane Suleiman
Kenya
Native speaker of: Native in SomaliSomali




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search