The fastest way to Pay and to be paid online!

Turkish translation: çevrimiçi ödeme yapmak ve almak için en hızlı yöntem

00:25 Apr 17, 2005
English to Turkish translations [PRO]
Marketing - Advertising / Public Relations
English term or phrase: The fastest way to Pay and to be paid online!
Marketing: Alternatiflerinizi bekliyorum
MURAT TUKEL
United States
Turkish translation:çevrimiçi ödeme yapmak ve almak için en hızlı yöntem
Explanation:
veya çevrimiçi ödeme yapmanın veya almanın en hızlı yolu
Selected response from:

Umit Altug
Grading comment
Katkilariniz icin size ve yorumda bulunan tum arkadaslara TESEKKURLER!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +6çevrimiçi ödeme yapmak ve almak için en hızlı yöntem
Umit Altug
5çevrim içi ödeme yapma ve almanın en hızlı yöntemi
Salih1946
4online olarak en hızlı para alma ve ödeme şekli
Mustafa Er (BSc MA)


  

Answers


9 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +6
the fastest way to pay and to be paid online!
çevrimiçi ödeme yapmak ve almak için en hızlı yöntem


Explanation:
veya çevrimiçi ödeme yapmanın veya almanın en hızlı yolu

Umit Altug
Works in field
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Katkilariniz icin size ve yorumda bulunan tum arkadaslara TESEKKURLER!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Özden Arıkan: bence ikincisi daha güzel, yol ile olanı yani
3 hrs

agree  Balaban Cerit: İkincisi daha güzel. Aslında "online" kavramına sadık kalmaya da gerek var mı, "Internet üzerinde(n)..." diye başlasak
3 hrs

agree  ada-y: Bence de ikincisi daha güzel. Ayrıca Balaban beye de katılıyorum.
3 hrs

agree  Serkan Doğan: ben de her dördünüze katılıyorum
3 hrs
  -> ben de, dördünüze de katılıyorum

agree  Nizamettin Yigit: katılan katılana.... katılın katılana!
1 day 14 hrs

agree  Anil Karahasanoglu: Üzücü mü değil mi tartışılmamalı ama, pro düşününce, çok kullanılan "online" kullanılmalı, "çevrimiçi" kullanımı yapmacık bir Türkçecilik gibi geldi bana.
35 days

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
the fastest way to pay and to be paid online!
online olarak en hızlı para alma ve ödeme şekli


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs 52 mins (2005-04-17 14:18:29 GMT)
--------------------------------------------------

evet, Balaban bey haklı\"internet üzerinden\" daha iyi

Mustafa Er (BSc MA)
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish, Native in EnglishEnglish

1344 days   confidence: Answerer confidence 5/5
the fastest way to pay and to be paid online!
çevrim içi ödeme yapma ve almanın en hızlı yöntemi


Explanation:
self-explanatory

Salih1946
United States
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search