Love conquers all

Turkish translation: Aşk her şeye kadirdir, Aşk her şeyi yener

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Love conquers all
Turkish translation:Aşk her şeye kadirdir, Aşk her şeyi yener
Entered by: Aysun Demir

22:53 Jan 29, 2007
English to Turkish translations [PRO]
Marketing - Advertising / Public Relations / TV Advert
English term or phrase: Love conquers all
Love conquers all
Aysun Demir
United Kingdom
Aşk her şeyi yener
Explanation:
Aşk her şeyi fetheder

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2007-01-29 22:58:10 GMT)
--------------------------------------------------

Aşk her zorluğu yener; Aşk her şeyi affeder
Selected response from:

Serkan Doğan
Turkey
Grading comment
Çok teşekkürler.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +13aşk her şeye kâdirdir
Haluk Levent Aka (X)
5 +2Aşk her şeyi yener
Serkan Doğan
5 +2Aşk her şeyden üstündür.
Cagdas Karatas
4 +2aşk her zaman galip gelir
Yasemin Açıkgün
5Sevgi herşeyde galip gelir.
Salih YILDIRIM
5Aşk her şeyi affeder (mi?) :-)
DehaTranslation
4aşk herkesi esir alır
Quinox (X)


Discussion entries: 1





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
love conquers all
Aşk her şeyi yener


Explanation:
Aşk her şeyi fetheder

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2007-01-29 22:58:10 GMT)
--------------------------------------------------

Aşk her zorluğu yener; Aşk her şeyi affeder

Serkan Doğan
Turkey
Meets criteria
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 16
Grading comment
Çok teşekkürler.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Buray
1 day 5 hrs
  -> teşekkür ederim

agree  Taner Göde: Öztürkçe, temiz, bakir ve kirlenmemiş... Bataklıkta bir gül gibi.
1 day 8 hrs
  -> teşekkürler, diğer yanıtlar da çok hoş ama

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
love conquers all
aşk her zaman galip gelir


Explanation:
Benim fikrim :)


--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2007-01-29 22:58:25 GMT)
--------------------------------------------------

Veya ;

"Aşkın gücü her türlü zorluğu yener"

Yasemin Açıkgün
Turkey
Meets criteria
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  YASiN DEMiRKIRAN
14 hrs
  -> Teşekkür ederim Yasin Bey

agree  Ebru Güler: "Aşkın gücü her türlü zorluğu yener" daha güzel olmuş sanki.
1 day 12 hrs
  -> "Aşk her şeyi fetheder" nasıl? Bu da alaturka oldu yaa :(

17 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +13
love conquers all
aşk her şeye kâdirdir


Explanation:
Aşk her şeye kadirdir (açıklama gerektirmiyor sanırım)

Haluk Levent Aka (X)
Meets criteria
Works in field
Native speaker of: Turkish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Özden Arıkan: ohh, deminden beri neydi neydi diyordum ben de :-))
2 mins
  -> Teşekkürler. Bir de bunun Türk Pop versiyonu var: "aşk her şeyi alt eder (mi)"

agree  Nilgün Bayram: işte bu:-)
4 mins
  -> Teşekkürler.

agree  deniz acunaz
2 hrs
  -> Teşekkürler.

agree  transnirvana
7 hrs
  -> Teşekkürler.

agree  Şadan Öz
7 hrs
  -> Teşekkürler.

agree  Balaban Cerit
9 hrs
  -> Teşekkürler.

agree  DehaTranslation
9 hrs
  -> Teşekkürler

agree  Karahan Sisman
10 hrs
  -> Teşekkürler

agree  Mehmet Hascan
10 hrs
  -> Teşekkürler

agree  Yasemin Açıkgün: Ben de ilk bunu düşünmüştüm ama biraz alaturka geldiği için diğer cevabı yazmayı tercih etmiştim. Bu nedenle size de katılıyorum..
11 hrs
  -> Teşekkürler

agree  Murat L
11 hrs
  -> Teşekkürler

agree  YASiN DEMiRKIRAN
14 hrs
  -> Teşekkürler

agree  Ebru Güler
1 day 12 hrs
  -> teşekkürler.

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
love conquers all
Aşk her şeyden üstündür.


Explanation:
Herkese katılıyorum ancak dilimizde sanki bunu böyle söylüyorlar. Gaipten sesler duydum :)

Cagdas Karatas
Turkey
Meets criteria
Specializes in field
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Şadan Öz
40 mins
  -> gecikmeli teşekkür

agree  Yasemin Açıkgün: Bu da bana güzel geldi..
8 hrs
  -> gecikmeli teşekkür

9 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
love conquers all
Aşk her şeyi affeder (mi?) :-)


Explanation:
Birebir olmasa da böyle bir öneride bulunayım dedim :-)

DehaTranslation
Meets criteria
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Şadan Öz: aynısını melodisiyle aklımdan geçirip durdum :)
23 hrs

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
love conquers all
aşk herkesi esir alır


Explanation:
ya da "aşktan kaçış yok" olabilir belki.

Quinox (X)
Turkey
Meets criteria
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

691 days   confidence: Answerer confidence 5/5
love conquers all
Sevgi herşeyde galip gelir.


Explanation:
self-explanatory

Salih YILDIRIM
United States
Meets criteria
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search