Gang Awareness

Turkish translation: Çeteler hakkında bilgilendirme

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Gang Awareness
Turkish translation:Çeteler hakkında bilgilendirme
Entered by: K.K.Unal

22:28 Apr 10, 2008
English to Turkish translations [PRO]
Advertising / Public Relations
English term or phrase: Gang Awareness
Öğrenci velileri için düzenlenecek bir toplantının konusu
K.K.Unal
Turkey
Çeteler hakkında bilgilendirme
Explanation:
Çete.

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2008-04-10 22:33:15 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.clarksvillesecure.com/

gibi.

--------------------------------------------------
Note added at 45 mins (2008-04-10 23:13:18 GMT)
--------------------------------------------------

Cryogenix'in dedigi gibi, 'bilinçlendirme' de mumkundur. Toplantının içerigine gore değişebilir. Toplantı olduğu için bilgilendirme olduğunu düşünmüştüm.

Bilinçlendirme: Raising consciousness.
Bilgilendirme: Briefing
Selected response from:

Nagme Yazgin
United Kingdom
Grading comment
Teşekkürler
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3Çeteler hakkında bilgilendirme
Nagme Yazgin
5çeteler hakkında bilinçlenme
Salih YILDIRIM
4çeteler hakkında farkındalık
arifmirac


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
gang awareness
Çeteler hakkında bilgilendirme


Explanation:
Çete.

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2008-04-10 22:33:15 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.clarksvillesecure.com/

gibi.

--------------------------------------------------
Note added at 45 mins (2008-04-10 23:13:18 GMT)
--------------------------------------------------

Cryogenix'in dedigi gibi, 'bilinçlendirme' de mumkundur. Toplantının içerigine gore değişebilir. Toplantı olduğu için bilgilendirme olduğunu düşünmüştüm.

Bilinçlendirme: Raising consciousness.
Bilgilendirme: Briefing


Nagme Yazgin
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Teşekkürler

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Selcuk Akyuz
0 min
  -> Tesekkurler

agree  chevirmen
8 mins
  -> tesekkurler

agree  Özgür Salman: Bilinçlenme ya da bilinçlendirme de olabilir. "Bilinçlendirme toplantıları" gibi. Ayrı cevap yazacaktım ama buna katılayım dedim :) // Teveccüh buyurmuşsunuz :)
20 mins
  -> Tesekkurler, notunuz eklenmiştir :)

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
gang awareness
çeteler hakkında farkındalık


Explanation:
Türkçemizdeki yeni kelimelerden birisi ama farkındalık anlamı daha çok veriyor diye düşünüyorum.

arifmirac
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

254 days   confidence: Answerer confidence 5/5
gang awareness
çeteler hakkında bilinçlenme


Explanation:
self-explanatory

Salih YILDIRIM
United States
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search