breakout session

Turkish translation: ara

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:breakout session
Turkish translation:ara
Entered by: Alev Ellington

14:19 Feb 25, 2004
English to Turkish translations [PRO]
Marketing - Advertising / Public Relations / Kozmetik
English term or phrase: breakout session
Presentations 20 minutes
Followed by break-out session at end
�i�dem G�ler
ara
Explanation:
20 dakikalık sunumları izleyen ara

Basarilar
Selected response from:

Alev Ellington
Grading comment
Teşekkür ederim
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4ara
Alev Ellington
5 +1Katılımcılarla geliştirilen forum
Salih YILDIRIM
3ara oturum
shenay kharatekin


  

Answers


46 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
ara


Explanation:
20 dakikalık sunumları izleyen ara

Basarilar


Alev Ellington
Specializes in field
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 2
Grading comment
Teşekkür ederim

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  TKR (X): mola da olabilir
0 min

agree  shenay kharatekin
12 mins

agree  Emine Fougner
54 mins

agree  senin
4 days

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ara oturum


Explanation:
session oturum Genel Sözlük Bildir!
session oturum TBD Bilişim Bildir!
session oturum İş Dünyası Bildir!
session celse İş Dünyası Bildir!
session toplantı İş Dünyası Bildir!

Kelime Öğrenirken Sıkıntı Çekmeyin !!
.:. Bilimin Gücünü Kullanın .:. http://www.WordTest.com
Kelime Öğrenmenin En Hızlı Yolu

session toplantı süresi İş Dünyası Bildir!
session borsada çalışma günü İş Dünyası Bildir!
session devre İş Dünyası Bildir!
session clerk mübaşir İş Dünyası Bildir!
session of a commission bir komisyon oturumu İş Dünyası Bildir!
session of a court mahkemenin oturumu İş Dünyası Bildir!
session of legislature (US) seçim dönemi İş Dünyası Bildir!
session of legislature yasama dönemi İş Dünyası Bildir!
session of parliament parlamento / meclis oturumu İş Dünyası Bildir!
session of parliament meclis yılı İş Dünyası Bildir!
session of parliament meclis toplantısı İş Dünyası Bildir!
sessional (Br) bir akademik yıl İş Dünyası Bildir!
sessional yasama dönemi İş Dünyası Bildir!
sessional committee (parlamentoda) daimi kurul İş Dünyası Bildir!
sessional course (Br) büyükler için yıllık kurs İş Dünyası Bildir!
sessional expense allowance hakkı huzur İş Dünyası Bildir!
autumn session sonbahar dönemi İş Dünyası Bildir!
bargaining session pazarlık görüşmeleri oturumu İş Dünyası Bildir!
brewster sessions alkollü içki satışı ile ilgili ruhsat verme veya yenileme işlemleri için ruhsat vermeye yetkili hâkimlerin yıllık toplantısı İş Dünyası Bildir!
budget session bütçe oturumu İş Dünyası Bildir!
budget session bütçe toplantısı İş Dünyası Bildir!
bull session (US) erkekler arasında çeşitli konuların tartışıldığı toplantı İş Dünyası Bildir!
clear session şifresiz oturum TBD Bilişim Bildir!
closed session gizli celse Genel Sözlük Bildir!
closed session gizli oturum Genel Sözlük Bildir!
closed session gizli oturum İş Dünyası Bildir!
closed session kapalı oturum İş Dünyası Bildir!
closed session gizli celse İş Dünyası Bildir!
closing session son oturum İş Dünyası Bildir!
closing session kapanmak üzere olan oturum İş Dünyası Bildir!
conclusion of session oturumun sona ermesi İş Dünyası Bildir!
court of general session (US) Cezai Sorunlar Bidayet Mahkemesi İş Dünyası Bildir!
court of quarter session (Br) Cezai Sorunlar Mahkemesi İş Dünyası Bildir!
court of session (US) bazı eyaletlerde bulunan ceza mahkemesi İş Dünyası Bildir!
court of session (İskoçya) Hususi Hukuk Yüksek Mahkemesi İş Dünyası Bildir!
covenant of session devredenin devir ve temlike konu gayri menkulün gereken nitelikleri haiz olduğunu devredilene taahhüt ettiği sözleşme İş Dünyası Bildir!
cover united nations sessions Birleşmiş Milletler oturumları hakkında bilgi vermek İş Dünyası Bildir!
emergency cabinet meeting / session istirar hali kabine toplantısı (oturumu İş Dünyası Bildir!
emergency session olağanüstü oturum İş Dünyası Bildir!
end-of-session sale mevsim sonu satışı İş Dünyası Bildir!
executive session yönetim kurulu toplantısı İş Dünyası Bildir!
executive session (US) (Senato'nun) kapalı oturumu İş Dünyası Bildir!
extraordinary session olağanüstü toplantı Genel Sözlük Bildir!
extraordinary session olağanüstü oturum Genel Sözlük Bildir!
final session son oturum İş Dünyası Bildir!
follow up session belirli bir konuda alınan mesafeyi görüşmek üzere yeniden toplanma İş Dünyası Bildir!
forthcoming session gelecek oturum İş Dünyası Bildir!
full session genel oturum İş Dünyası Bildir!
full session genel kurul İş Dünyası Bildir!
general sessions genel oturumlar İş Dünyası Bildir!
general sessions (Br) ceza mahkemesi İş Dünyası Bildir!
gripe session ağlama toplantısı İş Dünyası Bildir!
gripe session satış temsilcilerinin şirketin ürünlerinden İş Dünyası Bildir!
gripe session personel politikasından ve çalışma koşullarından sızlandıkları toplantıyla ilgili deyim İş Dünyası Bildir!
hold a session oturum / duruşma yapmak İş Dünyası


--------------------------------------------------
Note added at 2004-02-25 15:29:00 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

breakout patlama İş Dünyası Bildir!
breakout hapisten kaçmak İş Dünyası Bildir!
prison breakout hapisten kaçma İş Dünyası


--------------------------------------------------
Note added at 2004-02-25 15:30:34 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

https://listhost.uchicago.edu/pipermail/ane/2003-April/00877...

--------------------------------------------------
Note added at 2004-02-25 15:31:52 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

https://listhost.uchicago.edu/pipermail/anenews/2003-April/0...

--------------------------------------------------
Note added at 2004-02-25 15:32:25 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

https://listhost.uchicago.edu/pipermail/anenews/2003-April/0...

http://mezopotamya.tripod.com/2003_Kazi_Sonuclari_Sempozyumu...


    Reference: http://www.zargan.com
shenay kharatekin
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

1761 days   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Katılımcılarla geliştirilen forum


Explanation:
self-explanatory

Salih YILDIRIM
United States
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ahmet Diril: Noun. breakout session (plural breakout sessions) a session of a conference, normally one of a choice of sessions following a plenary session, in which active participation of those attending is called for; a workshop session.
4321 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search