Lapped wood siding

Turkish translation: Bindirmeli lambri

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Lapped wood siding
Turkish translation:Bindirmeli lambri
Entered by: Ender Batur

22:57 Feb 7, 2006
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Architecture
English term or phrase: Lapped wood siding
bağlam yok maalesef...
Leyal
lambri
Explanation:
Eger ic mekandaysa lambri demek uygun olur. Siding dedigine gore duvar kaplamasi oldugunu farz ediyoruz. Dis cephedeyse muhtemelen lambali ahsap cephe kaplamasi diyebiliriz. Lambali terimi ahsap bloklarin birbirlerine gelen kenarlarinin L seklinde kesilmesinden ve belki de lapped lafinin Turkce piyasa agzina gecmesi esnasinda olusmus bir terim. (?).
Selected response from:

Ender Batur
Grading comment
keşke ikinize de puan verebilseydim... "geçmeli lambri" olarak kullandım... ikinize de teşekkürler!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +5bindirmeli ahºap kaplama
H&G Ozcan
5cilalı ahşap kaplama
Salih YILDIRIM
4lambri
Ender Batur


Discussion entries: 1





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +5
lapped wood siding
bindirmeli ahºap kaplama


Explanation:
...

H&G Ozcan
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Şadan Öz: Bu durumda "board on board siding" için farklı bir karşılık bulunsa iyi olur. "Geçme" mesela...
2 mins
  -> Board on board da farklı bir durum var. 'Board' lar arasında boşluk bırakıyorlar daha sonra bu boşluğu kapatmak için boşluğun yanındaki 'board' ların üzerine aynı büyüklükte başka bir 'board' döşüyorlar. Teşekkür ederim

agree  Nilgün Bayram
2 hrs
  -> Teşekkür ederim

agree  A Y
5 hrs
  -> Teşekkür ederim

agree  hititler
10 hrs
  -> Teşekkür ederim

agree  Serkan Doğan
21 hrs
  -> Teºekkür ederim

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
lapped wood siding
lambri


Explanation:
Eger ic mekandaysa lambri demek uygun olur. Siding dedigine gore duvar kaplamasi oldugunu farz ediyoruz. Dis cephedeyse muhtemelen lambali ahsap cephe kaplamasi diyebiliriz. Lambali terimi ahsap bloklarin birbirlerine gelen kenarlarinin L seklinde kesilmesinden ve belki de lapped lafinin Turkce piyasa agzina gecmesi esnasinda olusmus bir terim. (?).

Ender Batur
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8
Grading comment
keşke ikinize de puan verebilseydim... "geçmeli lambri" olarak kullandım... ikinize de teşekkürler!

1047 days   confidence: Answerer confidence 5/5
lapped wood siding
cilalı ahşap kaplama


Explanation:
self-explanatory

Salih YILDIRIM
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 7




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search