half-timbered building

Turkish translation: ahşap karkas(lı) yapı

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:half-timbered building
Turkish translation:ahşap karkas(lı) yapı
Entered by: Leyal

15:16 Feb 12, 2006
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Architecture / Konut yapımı
English term or phrase: half-timbered building
ahşap yapı örneği...

"duvarları ahşap iskeletli bina" dışında ne diyebilirim?

şimdiden teşekkürler...
Leyal
ahşap karkas yapı
Explanation:
araları hımış ya da tuğla dolgulu ahşap karkas yapıları kasdediyorsunuz sanırım, ancak almanca olarak sorduğunuz "Fachwerkhaus"un taşıdığı anlam "Fachwerk" yani binanın kafes kiriş yapısına dayanıyor
Selected response from:

Eralp Tuna
Turkey
Grading comment
herkese teşekkürler!
bkz: http://www.proz.com/kudoz/1254882
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +8yarı ahşap bina
Selcuk Akyuz
3ahşap karkas yapı
Eralp Tuna
1 +2ahşap iskeletli yapı
aydanmahmut (X)


Discussion entries: 4





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +8
yarı ahşap bina


Explanation:
...

Selcuk Akyuz
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ali Osman TEZCAN
19 mins
  -> Teşekkür ederim

agree  Yasemin Açıkgün
50 mins
  -> Teşekkür ederim

agree  Arzu Durukan
55 mins
  -> Teşekkür ederim

agree  H&G Ozcan
1 hr
  -> Teşekkür ederim

agree  Özden Arıkan
1 hr
  -> Teşekkür ederim

agree  Serkan Doğan
15 hrs

agree  A Y
18 hrs

agree  hititler
20 hrs

54 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +2
ahşap iskeletli yapı


Explanation:
x


    Reference: http://www.floor.com.tr/ahsapyazi11.htm
aydanmahmut (X)
PRO pts in category: 6

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ender Batur: Iskelet ahsap, arası kagir dolgu.
18 mins
  -> teşekkür ederim

agree  H&G Ozcan
6 hrs
  -> teşekkür ederim, ancak asker arkadaşımız başka bir "diyalekt" arıyor sanırım

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ahşap karkas yapı


Explanation:
araları hımış ya da tuğla dolgulu ahşap karkas yapıları kasdediyorsunuz sanırım, ancak almanca olarak sorduğunuz "Fachwerkhaus"un taşıdığı anlam "Fachwerk" yani binanın kafes kiriş yapısına dayanıyor

Eralp Tuna
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4
Grading comment
herkese teşekkürler!
bkz: http://www.proz.com/kudoz/1254882




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search