sought after user experience

Turkish translation: Rağbet gören kullanıcı deneyimi

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:sought after user experience
Turkish translation:Rağbet gören kullanıcı deneyimi
Entered by: Aziz Kural

12:35 Nov 24, 2015
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Architecture / Presentation of a Company
English term or phrase: sought after user experience
SAYIN MODERATÖR TEK BİR İFADEDİR LÜTFEN SİLMEYİNİZ.

Bu ifade için oturmuş bir Türkçe karşılık var mı?

XXX offers a wide range of design solutions for diverse landscapes and cityscapes, combining a variety of design expressions and high quality materials with the sought-after user experience.
Selam,
Aziz
Aziz Kural
Turkey
gıpta edilen kullanıcı deneyimi
Explanation:
Rağbet gören, herkes tarafından istenen, arzu edilen anlamında bu kullanılabilir.

--------------------------------------------------
Note added at 16 dakika (2015-11-24 12:52:16 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.thefreedictionary.com/sought-after



--------------------------------------------------
Note added at 2 gün10 saat (2015-11-26 22:51:33 GMT)
--------------------------------------------------

"Gıpta edilesi" de olabilir.
Selected response from:

Özgür Salman
Turkey
Grading comment
Teşekkürler
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4gıpta edilen kullanıcı deneyimi
Özgür Salman
4gerekli tüketici deneyimi
Yusef
4istenen kullanıcı deneyimi
Selçuk Dilşen
4önem verilen kullanıcı deneyimi
Zeki Güler


Discussion entries: 2





  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
önem verilen kullanıcı deneyimi


Explanation:
Xxx, tasarım ve deneyimi, önem verilen kullanıcı deneyimiyle birleştirerek, bir dizi tasarım çözümleri sunmaktadır.

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2015-11-24 12:50:08 GMT)
--------------------------------------------------

"tasarım ve kaliteli malzemeyi, önem verilen kullanıcı deneyimiyle birleştirerek" olacaktı.

Zeki Güler
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4

17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
istenen kullanıcı deneyimi


Explanation:
Bir ürün tanıtımı metninde bu şekilde kullanırdım.

Selçuk Dilşen
United Kingdom
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4

1 day 4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
gerekli tüketici deneyimi


Explanation:
web design alanında kullanılır, işi yapan tüketicinin deneyimine de dayanarak, (yalnız kendi kafasına göre değil) dizayn yapar.


Yusef
Turkey
Native speaker of: Turkish

15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
gıpta edilen kullanıcı deneyimi


Explanation:
Rağbet gören, herkes tarafından istenen, arzu edilen anlamında bu kullanılabilir.

--------------------------------------------------
Note added at 16 dakika (2015-11-24 12:52:16 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.thefreedictionary.com/sought-after



--------------------------------------------------
Note added at 2 gün10 saat (2015-11-26 22:51:33 GMT)
--------------------------------------------------

"Gıpta edilesi" de olabilir.

Özgür Salman
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Teşekkürler




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search