western figure painting

Turkish translation: batı tarzı figür resmi

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:western figure painting
Turkish translation:batı tarzı figür resmi
Entered by: H.Yüksel

18:38 Nov 18, 2012
English to Turkish translations [PRO]
Art/Literary - Art, Arts & Crafts, Painting
English term or phrase: western figure painting
Bir rica üzerine yaptığım ufak bir çeviriden ...

Bu terim, bir üniversite hocası tarafından yazılmış ve aynı uzmanlık alanındaki insanlar tarafından okunacak bir yazıda "Western figure painting is a means of ..." gibi bir cümlede geçiyor. Eğer yaygın bir karşılığı varsa, onu arıyorum.
H.Yüksel
Singapore
batı tarzı figür resmi
Explanation:
...
Selected response from:

Nigar Mancini
Italy
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3batı tarzı figür resmi
Nigar Mancini
5Batı figür ressamlığı
Salih YILDIRIM
4figüratif Batı resmi
Utku Kavasoglu
2batılı figür boyama
ATIL KAYHAN


  

Answers


42 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
batılı figür boyama


Explanation:
Just an intelligent guess.

ATIL KAYHAN
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
batı tarzı figür resmi


Explanation:
...


    Reference: http://tinyurl.com/c8mgl2s
    Reference: http://tinyurl.com/ctsm972
Nigar Mancini
Italy
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gülnur Seyhanoğlu
53 mins
  -> Teşekkür ederim Gülnur Hanım.

agree  Recep Kurt
1 hr
  -> Teşekkür ederim Recep Bey.

agree  Raffi Jamgocyan: buradaki figür tam boy insan vücudu anlamındadır http://www.resimhocasi.com/konularinagoreresim.html
12 hrs
  -> Teşekkür ederim.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Batı figür ressamlığı


Explanation:
Imho

http://artgroupsdfw.com/nucleus/index.php?itemid=5607

Salih YILDIRIM
United States
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4

1 day 21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
figüratif Batı resmi


Explanation:
bu terimi figüratif resim tamlamasıyla karşılamak sanırım daha uygun, zira resimdeki temel ayrım olan figüratif ve figüratif olmayan geleneğe bir gönderme içeriyor.

Utku Kavasoglu
Italy
Native speaker of: Turkish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search