Drive object

Turkish translation: sürücü nesnesi

13:42 Nov 20, 2018
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automation & Robotics / Pres Makineleri
English term or phrase: Drive object
Drive object number does not exist in configuration
Eren Kutlu Carnì
Italy
Turkish translation:sürücü nesnesi
Explanation:
Merhaba,

Python kullanım kılavuzlarında "driver nesnesi" kullanımını görmüştüm.

Otomasyonla ilgili olarak bu tabir her durumda bu şekilde mi kullanılıyor, bilmiyorum. Ama bazı sözlüklere bu şekilde eklenmiş. Ben olsam "Driver nesnesi" yerine "sürücü nesnesi" demeyi tercih ederdim.

İyi çalışmalar

--------------------------------------------------
Note added at 32 mins (2018-11-20 14:15:03 GMT)
--------------------------------------------------

https://bt.meden.com.tr/sunucu-ozellikleri-scripting-nesnele...

MS Türkçe yardım sayfası: https://support.microsoft.com/tr-tr/help/186118/how-to-use-f...
Selected response from:

Metin Demirel
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +5sürücü nesnesi
Metin Demirel
3tahrik nesnesi
Hakan YILDIZ


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +5
drive object
sürücü nesnesi


Explanation:
Merhaba,

Python kullanım kılavuzlarında "driver nesnesi" kullanımını görmüştüm.

Otomasyonla ilgili olarak bu tabir her durumda bu şekilde mi kullanılıyor, bilmiyorum. Ama bazı sözlüklere bu şekilde eklenmiş. Ben olsam "Driver nesnesi" yerine "sürücü nesnesi" demeyi tercih ederdim.

İyi çalışmalar

--------------------------------------------------
Note added at 32 mins (2018-11-20 14:15:03 GMT)
--------------------------------------------------

https://bt.meden.com.tr/sunucu-ozellikleri-scripting-nesnele...

MS Türkçe yardım sayfası: https://support.microsoft.com/tr-tr/help/186118/how-to-use-f...


    Reference: http://www.turksan.com/bilgisayar-terimleri-sozlugu-a-d.html
Metin Demirel
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Recep Kurt: https://goo.gl/vZahHv https://goo.gl/y3UPjY
5 mins
  -> Teşekkür ederim, Recep Bey. Bir an tereddüde düşmüştüm, drive object/driver object farkı yüzünden, ama Microsoft VBA kılavuzlarında da bu şekilde kullanılmış. Açıklamaya ekliyorum.

agree  Fırat Temiz
27 mins
  -> Teşekkür ederim, Fırat Bey.

agree  Aziz Kural: Katılıyorum....
4 hrs
  -> Teşekkür ederim, Aziz Bey.

agree  altugk: +1
16 hrs
  -> Teşekkür ederim, Altuğ Bey.

agree  Uygar Kibar
1 day 5 hrs
  -> Teşekkür ederim, Uygar Bey.

51 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
drive object
tahrik nesnesi


Explanation:
sözcüğün geçtiği metni görmeden net bir şey söylemek zor ama, konu otomasyon olduğundan, "drive" için, motoru harekete geçirmek manasında "tahrik" de bir alternatif olabilir.
Aşağıdaki linklerde kelime çiftinin geçtiği, siemens'in otomasyon manuelleri var.


    https://support.industry.siemens.com/tf/WW/en/posts/how-can-i-change-drive-object-no-in-starter-4-3-2-0/142142?page=0&pageSize=10
    https://www.automatyka.siemens.pl/docs/docs_ia/S120-Drive-functions-0414-en.pdf
Hakan YILDIZ
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search