Certified Pre Owned

Turkish translation: onaylı ikinci el

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Certified Pre Owned
Turkish translation:onaylı ikinci el
Entered by: Onur Inal

13:12 Nov 3, 2017
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / Araç Garantisi
English term or phrase: Certified Pre Owned
https://i.hizliresim.com/JOZ44j.png
Certified Pre Owned için ne denebilir burada? 12 ay önce 12 ay sonra ifadeleri ne anlam katıyor tam anlamadım?
Sami Yılmazer
Turkey
onaylı ikinci el
Explanation:

http://www.sgs.com.tr/tr-TR/Automotive/Aftermarket-and-Distr...

https://www.google.de/search?safe=active&biw=1280&bih=590&ei...

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2017-11-03 15:13:28 GMT)
--------------------------------------------------

Açıkçası ben de bir anlam veremedim. İkinci el ürünü/otomobili alan kişi, 12 ay geçmeden yeniden satamıyor gibi bir kural olabilir. Ama sadece tahmin.

İşi size veren müşteriye sormakta fayda var
Selected response from:

Onur Inal
Austria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Hamilinden belgeli
Salih YILDIRIM
4 +1onaylı ikinci el
Onur Inal
3Garantili ikinci el
Fatime Ballidag


Discussion entries: 3





  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
certified pre owned
Garantili ikinci el


Explanation:
Kullanılmış ama tekrardan gözden geçirilerek fabrikadan çıktığı orjinallikte olduğu teyit edilmiş diyor burada. Garantili ikinci el uygun bir kullanım gibi duruyor. O süreler de bu garantinin ne zaman verildiğini gösteriyor olabilir.


    Reference: http://https://en.m.wikipedia.org/wiki/Certified_Pre-Owned
Fatime Ballidag
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
certified pre owned
onaylı ikinci el


Explanation:

http://www.sgs.com.tr/tr-TR/Automotive/Aftermarket-and-Distr...

https://www.google.de/search?safe=active&biw=1280&bih=590&ei...

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2017-11-03 15:13:28 GMT)
--------------------------------------------------

Açıkçası ben de bir anlam veremedim. İkinci el ürünü/otomobili alan kişi, 12 ay geçmeden yeniden satamıyor gibi bir kural olabilir. Ama sadece tahmin.

İşi size veren müşteriye sormakta fayda var

Onur Inal
Austria
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Teşekkürler Onur bey, bu 12 ay önce 12 ay sonra ne ifade ediyor acaba


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Selçuk Dilşen
1 hr
  -> Teşekkür ederim

1 day 3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
certified pre owned
Hamilinden belgeli


Explanation:
Bu bana göre en uygun tanım olabilir!

Salih YILDIRIM
United States
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 235




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search