Welcome adition

Turkish translation: beğenilen aksesuarlar

18:50 Dec 25, 2017
English to Turkish translations [PRO]
Automotive / Cars & Trucks / Otomotiv
English term or phrase: Welcome adition
Full LED Adaptive headlights and Soft Close Doors are yet more welcome additions

Welcome adition için ne diyebilirim ?
Sami Yılmazer
Turkey
Turkish translation:beğenilen aksesuarlar
Explanation:
"Addition"un karşılığı Türkiye otomotiv piyasasında "aksesuar" olarak kullanılır.
Selected response from:

Selçuk Dilşen
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1beğenilen eklentiler
WORDISTANBUL
5beğenilen aksesuarlar
Selçuk Dilşen
5 -1Gala/açılış/sunum eklentileri
Aziz Kural
4Beğenilen / Hoş Karşılanan Yeni Özellikler
ZMN
4görmekten memnun olduğumuz özellikler
Mert Dirice
4beğenilen yeni donanımlar
Raffi Jamgocyan


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
welcome adition
beğenilen yeni donanımlar


Explanation:
otomotiv bağlamında bu tür özellikler donanım şeklinde ifade edilir, addition ile kastedilen de bu donanımların yeni sunulmaya başlandığı


    Reference: http://www.skoda.com.tr/models/yeni-octavia/donanim
Raffi Jamgocyan
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 68

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
welcome adition
Gala/açılış/sunum eklentileri


Explanation:
Ürünün yeni arz edilme dönemi ile birlikte sunulan eklentiler anlamında....

Aziz Kural
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  ZMN: Burada welcome kelimesi açılış, sunum, vs. değil de beğenilmek / hoş karşılanmak anlamındadır.
5 hrs

10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
welcome addition
beğenilen aksesuarlar


Explanation:
"Addition"un karşılığı Türkiye otomotiv piyasasında "aksesuar" olarak kullanılır.

Selçuk Dilşen
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 104

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
welcome adition
görmekten memnun olduğumuz özellikler


Explanation:
Ürün özellikleri arasına yeni katılan ve eklenmesinden inceleyenlerin / kullanıcıların memnun olduğu özelliklere denir. Welcome burada niteleyici kelime.

'the new iPhone's got FaceID'
'it's a welcome addition'

Mert Dirice
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
welcome adition
Beğenilen / Hoş Karşılanan Yeni Özellikler


Explanation:
Cevapların çoğunda da olduğu gibi welcome için beğenilen / hoş karşılanan ifadesi uygundur. Addition kelimesiyle ilgili olarak Raffi Bey tarafından kullanılan yeni donanım ifadesi var. İş görebilecek bir ifade. Beğenilen yeni donanımlar ifadesi işi kotarabilecek bir ifade; ancak bana göre donanım yerine kullanılacak daha iyi bir ifade var: "Özellik". Araba, telefon, tablet bilgisayar, vs. gibi teknolojik araç ve cihazlarda her zaman yeni ÖZELLİKLERDEN bahsederiz. Burada da özellik ifadesinin daha uygun olacağı görüşündeyim. Tamamen LED Adaptif Farlar ve Yumuşak Kapanışlı Kapılar ise En Beğenilen (veya En Hoş Karşılanan) Özelliklerdir.

ZMN
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
welcome adition
beğenilen eklentiler


Explanation:
Konu otomobil olduğu için bu karşılığı önerebilirim.
more welcome additions : daha beğenilen eklentiler

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 1 hr (2017-12-26 20:37:06 GMT)
--------------------------------------------------

"beğenilen donanımlar" da olabilir pekala.

WORDISTANBUL
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Turkish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ATIL KAYHAN
14 hrs
  -> Teşekkürler...




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search