Leather seating inserts

Turkish translation: Döşemedeki deri kısımlar/parçalar

21:35 Dec 30, 2017
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / Otomotiv
English term or phrase: Leather seating inserts
Burada özellikle insert için ne denebilir ?
Sami Yılmazer
Turkey
Turkish translation:Döşemedeki deri kısımlar/parçalar
Explanation:
Bağlam vermemişsiniz, aklıma gelen ilk senaryo döşemenin aslen kumaş olup bazı kısımların ya da parçaların deri olması
Selected response from:

Raffi Jamgocyan
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Döşemedeki deri kısımlar/parçalar
Raffi Jamgocyan
5Deri koltuk kılıfları
Salih YILDIRIM
3Deri koltuk insertleri
Baran Keki


  

Answers


8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
leather seating inserts
Döşemedeki deri kısımlar/parçalar


Explanation:
Bağlam vermemişsiniz, aklıma gelen ilk senaryo döşemenin aslen kumaş olup bazı kısımların ya da parçaların deri olması

Raffi Jamgocyan
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 68

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ersin Kamburoglu: Aynı fikirdeyim. Kumaş üzerinde pencere gibi açılmış kısımlara deri dikme yoluyla imal edilmiş yarı-deri koltuk kılıflarını ifade ettiğini düşünüyorum.
6 hrs
  -> Teşekkürler :)

agree  Selçuk Dilşen
1 day 1 hr
  -> Teşekkürler Selçuk Bey :)

13 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
leather seating inserts
Deri koltuk insertleri


Explanation:
Bağlam vermediğinizi ve konunun otomobillerle ilgili olduğunu göz önüne alarak böyle bir tanım öneriyorum:
https://m.tr.dhgate.com/product/2pcs-gold-tdi-logo-seat-lift...
Ayrıca anladığım kadarıyla insert çeşitli anlamlarıyla artık Türkçeye yerleşmiş bir yabancı kelime

Baran Keki
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 12

2 days 15 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
leather seating inserts
Deri koltuk kılıfları


Explanation:
http://fmsseating.com/news/black_tan_promotion/

Salih YILDIRIM
United States
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 235




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search