High assignment vehicles

Turkish translation: sık çalışan taşıtlar

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:High assignment vehicles
Turkish translation:sık çalışan taşıtlar
Entered by: Selçuk Dilşen

10:06 Jan 24, 2019
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / Açık artırma / ihale
English term or phrase: High assignment vehicles
Maalesef başlı başına bir kelime grubu.

Hiçbir kapsam/bağlam sunamıyorum.
Eren Kutlu Carnì
Italy
sık çalışan taşıtlar
Explanation:
Bağlam olmadığı ve arama motorlarında da tam sonuç gelmediği için ancak makul bir karşılık üretmeye çalışabiliriz. "Assignment"ın "görevlendirme" olduğunu düşünerek, bunun ticari amaçla kullanılan ve neredeyse sürekli çalışır durumda olan taşıtları ifade ettiğini düşünebiliriz. Bu tip bir ifade örneğin, taşıtların periyodik bakım yapılan kısımları için zaman belirtilirken kullanılabilir. Mesela "Sık çalışan taşıtlarda vakum hortumunun 36 ayda bir, sık kullanılmayan taşıtlarda 60 ayda bir değiştirilmesi gerekir." gibi bir talimat düşünülebilir.
Selected response from:

Selçuk Dilşen
United Kingdom
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Zorlu Görev Taşıtları
Aziz Kural
4Yüksek görev ya da önemli çıkarma araçları
Salih YILDIRIM
2 +2sık çalışan taşıtlar
Selçuk Dilşen


  

Answers


40 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +2
high assignment vehicles
sık çalışan taşıtlar


Explanation:
Bağlam olmadığı ve arama motorlarında da tam sonuç gelmediği için ancak makul bir karşılık üretmeye çalışabiliriz. "Assignment"ın "görevlendirme" olduğunu düşünerek, bunun ticari amaçla kullanılan ve neredeyse sürekli çalışır durumda olan taşıtları ifade ettiğini düşünebiliriz. Bu tip bir ifade örneğin, taşıtların periyodik bakım yapılan kısımları için zaman belirtilirken kullanılabilir. Mesela "Sık çalışan taşıtlarda vakum hortumunun 36 ayda bir, sık kullanılmayan taşıtlarda 60 ayda bir değiştirilmesi gerekir." gibi bir talimat düşünülebilir.

Selçuk Dilşen
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 104
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Haluk Aka, Chartered Linguist (MCIL)
22 hrs
  -> Teşekkürler Haluk Bey.

agree  Ali Kaftan
145 days
  -> Teşekkürler Ali Bey.

2 days 15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
high assignment vehicles
Zorlu Görev Taşıtları


Explanation:
High Assignment bu anlamda da kullanılmış olabilir.....

Aziz Kural
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Yüsra Kavak
1 day 16 hrs
  -> Teşekkürler

6 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
high assignment vehicles
Yüksek görev ya da önemli çıkarma araçları


Explanation:
Olabilir. (No content)

Salih YILDIRIM
United States
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 235




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search