1 x 20-f-cont

Turkish translation: 20'lik konteyner

11:28 Dec 14, 2005
English to Turkish translations [PRO]
Marketing - Business/Commerce (general) / business
English term or phrase: 1 x 20-f-cont
1x20 konteyner ama nakliye ucreti dahil diyor sanırım başka fikri olan varmı?"1 x 20-f-cont. = 10 tons Hibiscus siftings at USD. 0,98/kg C+F Izmir"
tylre110 (X)
Turkish translation:20'lik konteyner
Explanation:
Bence sadece 20-feet-container aciliminda yazilmis...
C+F ise, fiyata izmir limani icin Cost + Freight dahil anlaminda ilave edilmiş.
Selected response from:

Sena Nomak
Grading comment
thx

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +31 adet 20 fitlik konteynir
Murat Yildirim (X)
4 +120'lik konteyner
Sena Nomak
4Cost and Fright
Mine Somyurek (X)


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
20'lik konteyner


Explanation:
Bence sadece 20-feet-container aciliminda yazilmis...
C+F ise, fiyata izmir limani icin Cost + Freight dahil anlaminda ilave edilmiş.

Sena Nomak
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4
Grading comment
thx

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mine Somyurek (X)
7 mins

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Cost and Fright


Explanation:
Eger C+F kismini soruyorsaniz "Cost and Fright", yani nakliye ucreti dahil olmali.

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2005-12-14 11:42:54 GMT)
--------------------------------------------------

pardon, "Cost and Freight" olacakti

--------------------------------------------------
Note added at 16 mins (2005-12-14 11:44:57 GMT)
--------------------------------------------------

Pardon, yukarida hepsi yanitlanmis zaten, benim yanitimi gormezlikten gelin, nasil iptal edilecegini bilmiyorum:(

Mine Somyurek (X)
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in TurkishTurkish

20 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
1 adet 20 fitlik konteynir


Explanation:
Devaminda bu konteynirin neyi hangi fiyattan icerdigini yaziyor. C+F ise mal bedeli + navlun

Murat Yildirim (X)
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nilgün Bayram
3 hrs

agree  Adil Uskudarli: Bu arada konteynirlerde yükseklik ve genişliğin sabit, uzunluğun değişken olduğunu öğrenmiş oldum.
11 hrs

agree  Faruk Atabeyli: değişkenden ziyade iki boy konteyner var 20 ve 40 fitlik. florya açıklarında bekleyen gemilerin üzerinde her ikisini de görebilirsiniz
12 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search