default to

Turkish translation: varsayılan olarak ...'e dönmek

13:55 Jan 18, 2017
English to Turkish translations [PRO]
Business/Commerce (general)
English term or phrase: default to
The Unit Price of the Commercial Invoice Line defaults to a Product's Last Cost
Mustafa C. KATI
Turkey
Turkish translation:varsayılan olarak ...'e dönmek
Explanation:
...
Selected response from:

Recep Kurt
Turkey
Grading comment
Teşekkürler..
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1otomatikman/varsayılan olarak göstermek/işaret etmek
Kagano
3 +1varsayılan olarak ...'e dönmek
Recep Kurt
4varsayılan... eşit olur
Cagri Aras
5 -2Fabrika ayarına getirilir.
Salih YILDIRIM


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
varsayılan olarak ...'e dönmek


Explanation:
...

Recep Kurt
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 107
Grading comment
Teşekkürler..

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mehmet Ali Bahıt: Bence de burada işaret etmek değil, birim değerinin maliyet değeri olarak alınması sözkonusu
18 hrs
  -> Teşekkür ederim

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
otomatikman/varsayılan olarak göstermek/işaret etmek


Explanation:
Ticari faturada geçen birim fiyat satırı, bir ürünün son maliyet bedelini otomatikman [varsayılan olarak] gösterir/işaret eder.


    Reference: http://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/default-t...
    Reference: http://forum.wordreference.com/threads/defaults-to.2609174/
Kagano
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: Teşekkürler..


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Selçuk Dilşen
14 hrs

9 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -2
Fabrika ayarına getirilir.


Explanation:
Derdim.

Salih YILDIRIM
United States
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 39
Notes to answerer
Asker: Teşekkürler..


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Selçuk Dilşen: Bağlam olarak verilen cümleyi çevirirsek: "Fatura satırının birim fiyatı bir ürünün maliyetinin fabrika ayarına getirilir."
7 hrs
  -> Konu başlığı "Bilgisayar" değil sanırım!

disagree  Mehmet Ali Bahıt: Bir cihazın ayarlarından bahsedilmediği için "fabrika ayarı" terimi bu bağlama hiç uymuyor. "Varsayılan" olmalı. Edit: Evet, değil. Konu başlığı ticaret, bağlam da sanırım maliyet hesabı. Ayarlardan değil fiyatlardan söz ediliyor burada.
10 hrs
  -> Konu başlığı "Bilgisayar" değil sanırım!

1 day 5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
varsayılan... eşit olur


Explanation:
Ticari Fatura Hattının Birim Fiyatı, varsayılan olarak Ürünün Son Maliyetine eşit olur.

derdim

--------------------------------------------------
Note added at 1 day5 hrs (2017-01-19 19:28:04 GMT)
--------------------------------------------------

Hat da olabilir Satır da !

Cagri Aras
Works in field
Native speaker of: Turkish
Notes to answerer
Asker: Teşekkürler..





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search