Final

Turkish translation: Nihai (Versiyon)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Final
Turkish translation:Nihai (Versiyon)
Entered by: Aziz Kural

17:05 Nov 25, 2019
English to Turkish translations [PRO]
Law/Patents - Business/Commerce (general) / Transportation
English term or phrase: Final
FINAL as of November 23, 2018 - Patent sözleşmesi (bağlı şirketle ilgili) en baştasözleşmeye başlarken geçiyor

Bağlam içinde nasıl tercüme edilmelidir.
Tam çeviriye puan verilecektir.
tşkrlr
Aziz Kural
Turkey
Nihai
Explanation:
Bağlamdan emin olmamakla birlikte burdaki “final” dökümanın “nihai versiyonu” anlamına geliyor olabilir.

--------------------------------------------------
Note added at 27 dakika (2019-11-25 17:32:54 GMT)
--------------------------------------------------

“23 Kasım 2018 tarihi itibariyle NiHAİ VERSİYON”
Selected response from:

Selda Doğan
Turkey
Grading comment
Teşekkürler
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Nihai
Selda Doğan
523 Kasım 2018 tarihi itibariyle süresi sona erecek
Tijen Kalfaoglu
4 +1en son
Baran Keki
4sonuc
AJ Ablooglu


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
final
en son


Explanation:
... tarihi itibariyle en son derdim

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2019-11-25 17:09:14 GMT)
--------------------------------------------------

bu arada bağlamı bilmiyorum. Tam çeviri kısmını okumamışım.
23 Kasım 2018 tarihi itibariyle

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2019-11-25 17:09:32 GMT)
--------------------------------------------------

EN SON.

Baran Keki
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ATIL KAYHAN
3 hrs
  -> Teşekkürler Atıl Bey

5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
final
23 Kasım 2018 tarihi itibariyle süresi sona erecek


Explanation:
Tam olarak nerede geçtiğine göre ifade değişebilir.
Örneğin:

Patent Agreement
Final as of November 23, 2018
by and between
x and xx

şeklinde geçiyorsa,

x ve xx arasında akdedilmiş ve
23 Kasım 2018 tarihi itibariyle süresi sona erecek olan
Patent Sözleşmesi şeklinde çevrilmelidir.

Tijen Kalfaoglu
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
final
sonuc


Explanation:
23 Kasım 2018 itibari ile SONUC

AJ Ablooglu
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 12

26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
final
Nihai


Explanation:
Bağlamdan emin olmamakla birlikte burdaki “final” dökümanın “nihai versiyonu” anlamına geliyor olabilir.

--------------------------------------------------
Note added at 27 dakika (2019-11-25 17:32:54 GMT)
--------------------------------------------------

“23 Kasım 2018 tarihi itibariyle NiHAİ VERSİYON”

Selda Doğan
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Teşekkürler

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tijen Kalfaoglu: kendim farklı cevap vermiş olmama rağmen sizinki çok mantıklı geldi. Bağlamı bilemiyoruz ama çok mümkün bu cevap
3 hrs
  -> Teşekkür ederim Tijen Hanım:)

agree  altugk
11 hrs
  -> Teşekkür ederim Altuğ Bey.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search