ADULT PULL UP

Turkish translation: YETİŞKİNLER İÇİN KÜLOT BEZ

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:ADULT PULL UP
Turkish translation:YETİŞKİNLER İÇİN KÜLOT BEZ
Entered by: Onur Topaloglu

14:50 Aug 27, 2020
English to Turkish translations [PRO]
Business/Commerce (general)
English term or phrase: ADULT PULL UP
Merhabalar, ilgili terim bir sözleşmede geçiyor. Adult Diapers'tan farklı diye düşünüyorum. Yardımlarınız için teşekkürler.
Onur Topaloglu
Turkey
YETİŞKİNLER İÇİN KÜLOT BEZ
Explanation:
Pull-up bez sektöründe külot bez olarak geçiyor. Yetişkin külot bez gibi bir çeviri uygun görünüyor. Piyasada bu adla satılan ürünler de var.

https://www.gittigidiyor.com/kozmetik-kisisel-bakim/yeti-ski...
Selected response from:

Soner Cubukcu
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2YETİŞKİNLER İÇİN KÜLOT BEZ
Soner Cubukcu
5Erişkin Barfiksi
Salih YILDIRIM
4Yetişkin Pull Up Külot Tipi Bezi
Amir Akbarpour Reihani
Summary of reference entries provided
diapers vs. pull-ups
Recep Kurt

Discussion entries: 1





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
YETİŞKİNLER İÇİN KÜLOT BEZ


Explanation:
Pull-up bez sektöründe külot bez olarak geçiyor. Yetişkin külot bez gibi bir çeviri uygun görünüyor. Piyasada bu adla satılan ürünler de var.

https://www.gittigidiyor.com/kozmetik-kisisel-bakim/yeti-ski...

Soner Cubukcu
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Yunus Can ATLAR: https://www.hepsiburada.com/canped-tekstil-yuzeyli-belbantli... Belbantlı olarak ilave yapılırsa belki daha uygun olur “pull-up” karşılığı için
2 mins
  -> Teşekkürler. Külot bezlerde bel bandı olmuyor ama. Recep Bey aşağıda yararlı bir bağlantı paylaşmış, orada güzel bir açıklama var: https://shr.name/6Zmke

agree  Sevim A.
2 days 23 hrs
  -> Teşekkürler.

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Yetişkin Pull Up Külot Tipi Bezi


Explanation:
Bay Kurt'un bahsettiği referansa dikkat etseniz, "pull up" belbantlı bir bez değil, bantsızdır. Aşağıdaki referansta da sunduğum terimle satılır.


    Reference: http://tr.family-cares.com/pull-up-diaper/adult-pull-up-diap...
Amir Akbarpour Reihani
Native speaker of: Native in Farsi (Persian)Farsi (Persian), Native in TurkishTurkish, Native in Persian (Farsi)Persian (Farsi)

1 day 4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
adult pull up
Erişkin Barfiksi


Explanation:
Böyle tanımlıyorum.

Beden eğitimi cinsleri: Pull up (Barfiks aletinde vücudu yukarı çekip bırakma harfeketi push up ise, yerde oturur vaziyette vücudu öne doğru eğip doğrulma hareketidir, malum.

Salih YILDIRIM
United States
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 39




Reference comments


7 mins
Reference: diapers vs. pull-ups

Reference information:
Referansta açıklaması var.


    https://shr.name/6Zmke
Recep Kurt
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 111




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search