Fallback error locale

Turkish translation: fallback hata yeri

02:36 Nov 24, 2006
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general)
English term or phrase: Fallback error locale
What is the meaning of Fallback error locale? It may be Java or Linux term
Whiz
Turkey
Turkish translation:fallback hata yeri
Explanation:
fallback genellikle orijinal bırakılıyor. Microsoft çevirilerinde geri dönüş, çekilme vs. olarak kullanılıyor ama bunlar da açıkçası pek anlaşılır değil.
Selected response from:

Selcuk Akyuz
Turkey
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4fallback hata yeri
Selcuk Akyuz
4ön tanımlı yerel hatası
B. Ozpolat


  

Answers


42 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
fallback error locale
fallback hata yeri


Explanation:
fallback genellikle orijinal bırakılıyor. Microsoft çevirilerinde geri dönüş, çekilme vs. olarak kullanılıyor ama bunlar da açıkçası pek anlaşılır değil.

Selcuk Akyuz
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 20
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Taner Göde
3 hrs

agree  Ebru Kopf
3 hrs

agree  Ebru Güler
4 hrs

agree  Emine Fougner
12 hrs

agree  Serkan Doğan: evet
19 hrs

disagree  B. Ozpolat: Kesinlikle yanlış.
3 days 24 mins

3 days 1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
fallback error locale
ön tanımlı yerel hatası


Explanation:
Fallback, seçimli şablonlar sunan bir sistemin istenen şablona yanıt vermediğinde kullandığı ön tanımlı değere verilen isimdir. Örneğin bir sistemin kullanıcılara/uygulamalara sunduğu x y ve z sistemleri olsun ve x ön tanımlı servisi olsun. Bir kullanıcı/uygulama bu sistemden t servisini isterse sistem ona t'yi sağlayamaz ve x'e fallback eder.

Locale ise çoklu dil seçeneği sunan uygulamaların karakter dönüşüm işlevlerini doğru bir şekilde yerine getirebilmesi için işletim sistemi (Linux gibi) ya da işletici ortam (Java virtual machine'i gibi) tarafından sunulan bir altyapıdır. Bu hata şöyle bir senaryo sonucunda gerçekleşmiş olabilir: Bir java uygulamasının JVM'de tanımlı olmayan bir locale istediğini var sayalım. JVM bu locale'i bulamadığı için kendi konfigürasyon bilgilerine göre ön tanımlı locale'e dönmek istesin. Bu durumda eğer konfigürasyonda doğru öntanımlı locale bilgisi yer almıyorsa fallback başarısız olur ve bu tip bir hata ile karşılaşılabilir.

Bana kalırsa "ön tanımlı yerel hatası" çok anlamlı ve doğru bir çeviri olurdu.

B. Ozpolat
Native speaker of: Native in TurkishTurkish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search