Cool Look

Turkish translation: şık/havalı görünüm

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Cool Look
Turkish translation:şık/havalı görünüm
Entered by: Erkan Dogan

07:55 Mar 1, 2012
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Software / User Interface
English term or phrase: Cool Look
Araç çubukları eklemek veya özelleştirmek için ayrı bir pencere var. Burada Show tooltips, Cool Look ve Large Buttons gibi onay kutuları var. Oluşturulacak araç çubuğu "Cool Look" olsun istiyorsanız, ne derdiniz? Kullanıcı arayüzünde komik durmayacak ama fazla da "sulandırmayacak" bir alternatif lazım. Saygılar...
Erkan Dogan
United States
şık görünüm
Explanation:
ne dersiniz?
Selected response from:

Mustafa C. KATI
Turkey
Grading comment
Aslında haval görünüm ilk aklıma gelen seçenekti, ama ille de daha ciddi bir şey gerektiğine ikna oldun sonradan da. Teşekkürler.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4şık görünüm
Mustafa C. KATI
5fiyakalı görünüm
Özgür Salman
5havalı görünüm
karakum
3afili görünüm
Recep Kurt
3sakin görünüm
ATIL KAYHAN


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
cool look
şık görünüm


Explanation:
ne dersiniz?

Mustafa C. KATI
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Aslında haval görünüm ilk aklıma gelen seçenekti, ama ille de daha ciddi bir şey gerektiğine ikna oldun sonradan da. Teşekkürler.
Notes to answerer
Asker: "ikna oldum" diyecektim :) Saygılar tekrar.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Özgür Salman: Aynı anda yazmışız, ben de şık görüntü dedim, silip görünüm yapmak üzereydim.
1 min
  -> Teşekkürler

agree  Nigar Mancini
4 mins
  -> Teşekkürler

agree  Ayhan Keser
16 mins
  -> Teşekkürler

agree  Cihan GÖNÜLLÜ
49 mins
  -> Teşekkürler

24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
cool look
sakin görünüm


Explanation:
Bir alternatif. Aslinda Ingilizce "cool" kelimesinin anlami tek bir kelime ile biraz zor anlatilir ama yine de tabii denemek istiyoruz.

ATIL KAYHAN
Turkey
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 7

1 day 16 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
cool look
afili görünüm


Explanation:
:)

Recep Kurt
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 36

2 days 11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
cool look
havalı görünüm


Explanation:
cool kelimesini en doğru bu ifade ediyor. "şık" anlam olarak farklı bir boyuta taşıyor kelimeyi.

karakum
Turkey
Works in field
Native speaker of: Turkish

3 days 7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
cool look
fiyakalı görünüm


Explanation:
Madem ciddiyet açısından dengeli bir karşılık lazım...

Özgür Salman
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 12




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search