scrub

Turkish translation: partiküllü cilt arındırma ürünü

14:02 Jun 6, 2018
English to Turkish translations [PRO]
Cosmetics, Beauty / Peeling ürünü
English term or phrase: scrub
Merhaba,

Metinde ürün ismi olarak "Argan Oil Scrub" olarak geçiyor. Ben Argan Yağı Peelingi gibi düşündüm ama tam da oturmadı.

Yine aynı çalışma içinde exfoliate ve exfoliant kelimelerine de alanda tecrübeli arkadaşlardan tavsiye bekliyorum.

Önerileriniz için şimdiden teşekkürler.
Mustafa Saglam
Turkey
Turkish translation:partiküllü cilt arındırma ürünü
Explanation:
Argan yağlı partiküllü cilt arındırma ürünü diyebilirsiniz.

Peeling ve scrub farklıdır. Scrub ürünü içerisinde partiküller mevcut, kıvamı daha yoğun olur. Peeling içerisinde partikül hissedilir derecede yoktur. Jel kıvamında da olabilir.
Ancak ikisinin de amacı cilt arındırma, cildi ölü derilerden temizleme ve cilde derinlemesine bakım yapmaktır. Buna da exfoliating diyoruz. Yani, scrub ve peeling ürünü birer exfolianttır.

--------------------------------------------------
Note added at 18 saat (2018-06-07 08:50:04 GMT)
--------------------------------------------------

Not: Elif Hn.'ın dediği gibi Scrub ve Peeling literatüre yerleşmiş ifadeler. Scrub da kullanılabilir.
Selected response from:

Tijen Kalfaoglu
Turkey
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2partiküllü cilt arındırma ürünü
Tijen Kalfaoglu
4küçük fırça
Salih1946
3scrub
Elif Baykara Narbay


Discussion entries: 1





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
küçük fırça


Explanation:
http://www.dictionary.com/browse/scrub?s=t

"Argan yağ fırçası" diye yorumlanabilir.

Salih1946
United States
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
Notes to answerer
Asker: Bağlam net olmadığı için yorum hatalı olmuş. 150 ml'lik kozmetik bir ürün bu. Sıvı halde. Katkınız için teşekkürler.


8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
scrub


Explanation:
Türkçeleştirilmesi özel olarak istenmediyse scrub olarak da bırakılabilir.
Argan Yağlı Scrub
Hedef müşteri kitlesi için yeterince tanıdık bir ifade.
Yukarıda Tijen Hanım'ın açıkladığı gibi, peeling değil.

Elif Baykara Narbay
Turkey
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 4

14 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
partiküllü cilt arındırma ürünü


Explanation:
Argan yağlı partiküllü cilt arındırma ürünü diyebilirsiniz.

Peeling ve scrub farklıdır. Scrub ürünü içerisinde partiküller mevcut, kıvamı daha yoğun olur. Peeling içerisinde partikül hissedilir derecede yoktur. Jel kıvamında da olabilir.
Ancak ikisinin de amacı cilt arındırma, cildi ölü derilerden temizleme ve cilde derinlemesine bakım yapmaktır. Buna da exfoliating diyoruz. Yani, scrub ve peeling ürünü birer exfolianttır.

--------------------------------------------------
Note added at 18 saat (2018-06-07 08:50:04 GMT)
--------------------------------------------------

Not: Elif Hn.'ın dediği gibi Scrub ve Peeling literatüre yerleşmiş ifadeler. Scrub da kullanılabilir.

Tijen Kalfaoglu
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  onur ilter
6 hrs
  -> Teşekkür ederim.

agree  Elif Baykara Narbay
7 hrs
  -> Teşekkür ederim Elif Hn :)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search