Extending the ... Narrative

Turkish translation: küreselleşme söyleminin genişletilmesi

14:54 Apr 20, 2019
English to Turkish translations [PRO]
Bus/Financial - Economics / Economics history
English term or phrase: Extending the ... Narrative
Merhabalar,

Bir sorum olacaktı.

Çevirdiğim Küreselleşmeyle ilgili İngilizce kitapta "Extending the Globalization Narrative" başlıklı bir chapter var, 'Küreselleşme konusunun genişletilmesi', detayına inilmesi, ya da 'geniş açıdan küreselleşmeye bakış' gibi bir anlamı var gibi geldi bana. İlk chapter küreselleşmeyi tarih dersi gibi anlatıyor, bu chapterda olan bitenin bir nevi analizi yapılıyor, başlık olduğu için uygun çeviri oturtamadım.

Fikri olan var mıdır? Teşekkürler.
Kemal AKIN
Turkey
Turkish translation:küreselleşme söyleminin genişletilmesi
Explanation:
narrative i söylem olarak çevirirdim sizin yerinizde olsam
Selected response from:

Baran Keki
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2küreselleşme söyleminin genişletilmesi
Baran Keki
5Küreselleşme anlatısının genişletilmesi
Salih1946
4Küreselleşme Algısına Kapsamlı Bir Bakış
Metin Demirel
4Küreselleşmeye ayrıntılı bakış
Zeki Güler


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
extending the ... narrative
küreselleşme söyleminin genişletilmesi


Explanation:
narrative i söylem olarak çevirirdim sizin yerinizde olsam

Baran Keki
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  educulus: Küresel söyleminin yaygınlaştırılması
15 mins
  -> Teşekkürler

agree  Orkun Aksoy
4 hrs
  -> Teşekkürler

1 day 8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
extending the globalization narrative
Küreselleşme Algısına Kapsamlı Bir Bakış


Explanation:
Merhaba,

Açıklamanızdan anladığım kadarıyla, önceki bölümde küreselleşmenin tarihi anlatılmış. Bu bölümde ise küreselleşmeye dair olumlu/olumsuz yorumlar, farklı bakış açıları, tepkiler, vs. yani, küreselleşmenin nasıl algılandığı ve ne gibi eleştiriler sunulduğu inceleniyor.

İyi çalışmalar

Metin Demirel
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4

1 day 17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
extending the ... narrative
Küreselleşmeye ayrıntılı bakış


Explanation:
Doğru düşünmüşsünüz Kemal bey.
"Küreselleşmeye ayrıntılı (daha yakından) bakış"

Zeki Güler
Ireland
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4

2 days 38 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
extending the ... narrative
Küreselleşme anlatısının genişletilmesi


Explanation:
IMO

Salih1946
United States
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search