Second Class, Upper Division

Turkish translation: Onur belgesi

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Second Class, Upper Division
Turkish translation:Onur belgesi
Entered by: Onur Topaloglu

04:54 Oct 25, 2020
English to Turkish translations [PRO]
Social Sciences - Education / Pedagogy
English term or phrase: Second Class, Upper Division
İngiltere'de verilen bir diplomada kullanılıyor, doğru çevirisi konusunda yardımcı olursanız sevinirim, şimdiden teşekkürler.
Onur Topaloglu
Turkey
Onur belgesi
Explanation:
Herhalde Turk yuksek ogrenim sistemindeki en yakin karsiligi bu olabilir diye dusundum.
First Class Honours olsa idi yuksek onur belgesi olurdu ama Upper Second Class Honours olunca sadece onur belgesi oluyor.
Selected response from:

AJ Ablooglu
Turkey
Grading comment
Teşekkürler
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Onur belgesi
AJ Ablooglu
4Üst ikinci sınıf
Amir Akbarpour Reihani
Summary of reference entries provided
2,8 - 3,0/4 GPA 6,5/10 65/100
Serhan Elmacıoğlu

  

Answers


39 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Onur belgesi


Explanation:
Herhalde Turk yuksek ogrenim sistemindeki en yakin karsiligi bu olabilir diye dusundum.
First Class Honours olsa idi yuksek onur belgesi olurdu ama Upper Second Class Honours olunca sadece onur belgesi oluyor.


    https://en.wikipedia.org/wiki/British_undergraduate_degree_classification?wprov=sfti1
    Reference: http://arsiv.cu.edu.tr/tr/idari/belgeler/ovyoo.pdf
AJ Ablooglu
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Teşekkürler

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sarper Aman: Upper ve Lower olarak iki bölüm var anladığım kadarıyla. Upper için (2:1) Lower için (2:2) de deniyor. Bu fark belgelemede önem arz eder sanırım. "2:1 Onur Belgesi" olarak geliştirilebilir belki. https://www.ucas.com/ucas-terms-explained
11 hrs
  -> Tesekkur ederim

agree  Ahsen Tavman
3 days 17 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Üst ikinci sınıf


Explanation:
Veya üst orta sınıf
Bunların arasında "üst ikinci sınıf" daha fazla kullanılır.


    https://www.proz.com/kudoz/english-to-turkish/education-pedagogy/5236129-upper-second-class.html
    https://gocasozluk.com/ingilizce-turkce/1464102/honours-thesis
Amir Akbarpour Reihani
Native speaker of: Native in Farsi (Persian)Farsi (Persian), Native in TurkishTurkish, Native in Persian (Farsi)Persian (Farsi)




Reference comments


2 hrs
Reference: 2,8 - 3,0/4 GPA 6,5/10 65/100

Reference information:
https://www.proz.com/kudoz/english-to-turkish/education-peda...
Daha önce bununla ilgili benzer soru sorulmuş. Bir bakın isterseniz, iyi çalışmalar

Serhan Elmacıoğlu
Native speaker of: Native in TurkishTurkish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search