Split Range Operation

Turkish translation: bölünmüş aralık çalışması

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Split Range Operation
Turkish translation:bölünmüş aralık çalışması
Entered by: Selçuk Dilşen

12:20 Jul 30, 2017
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: Split Range Operation
Dijital pozisyonerlerle ilgili metinden

Minimum Input Span for Split Range Operation
5 mA
Upper Range Value for Split Range Operation
8 mA to 20 mA
Lower Range Value for Split Range Operation
Handan Ceyhan
Turkey
bölünmüş aralık çalışması
Explanation:
Dijital konumlandırıcıyı düşündüğümüzde akla cihazın iki ayrı aralıkta çalıştığı geliyor; vanayı komuta ya da yüklenmiş programa göre 5 - 15 derece ve 75 - 85 derece arasında açmak gibi. Bu aralıklar haricince çalışma mümkün olmuyor. Buna da "bölünmüş aralık çalışması" demek makul olabilir. Tek aralık olsa, örneğin, yalnızca 5 - 15 derece arasında çalışma düşünülebilecekti.

Burada bu şekilde kullanılmış (sayfa 119):
http://www.ayvaz.com/download/ari_armaturen_2015_fiyat_liste...
Selected response from:

Selçuk Dilşen
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Farklı hızda çalıştırma
Salih YILDIRIM
4 +1bölünmüş aralık çalışması
Selçuk Dilşen


  

Answers


22 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
split range operation
bölünmüş aralık çalışması


Explanation:
Dijital konumlandırıcıyı düşündüğümüzde akla cihazın iki ayrı aralıkta çalıştığı geliyor; vanayı komuta ya da yüklenmiş programa göre 5 - 15 derece ve 75 - 85 derece arasında açmak gibi. Bu aralıklar haricince çalışma mümkün olmuyor. Buna da "bölünmüş aralık çalışması" demek makul olabilir. Tek aralık olsa, örneğin, yalnızca 5 - 15 derece arasında çalışma düşünülebilecekti.

Burada bu şekilde kullanılmış (sayfa 119):
http://www.ayvaz.com/download/ari_armaturen_2015_fiyat_liste...

Selçuk Dilşen
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 116

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Baran Keki
5 mins
  -> Teşekkürler.

1 day 11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
split range operation
Farklı hızda çalıştırma


Explanation:
https://www.sauter-controls.com//uploads/tx_cabagpdm/871559....

Salih YILDIRIM
United States
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 41




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search