pneumatic train

Turkish translation: pnömatik taşıyıcı/aktarma mekanizması

10:32 Aug 2, 2017
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: pneumatic train
The pneumatic train of the SVI II AP is a dual-stage amplification system with stainless steel wetted parts for durability.

SVI II AP = valf pozisyoneleri
Handan Ceyhan
Turkey
Turkish translation:pnömatik taşıyıcı/aktarma mekanizması
Explanation:
Bağlamdan anlaşıldığı kadarıyla buradaki "train", "power train" teriminde kullanılan anlamında kullanılmış. Bu yüzden "pnömatik taşıyıcı" ya da "pnömatik aktarma mekanizması" uygun bir karşılık olacaktır.
Selected response from:

Selçuk Dilşen
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Hava yastıklı tren
Salih YILDIRIM
4pnömatik taşıyıcı/aktarma mekanizması
Selçuk Dilşen
3Pnömatik Tren
Baran Keki


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Pnömatik Tren


Explanation:
https://tr.aliexpress.com/popular/pneumatic-train.html
Sanırım en yakın Türkçesi bu

Baran Keki
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 12

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pnömatik taşıyıcı/aktarma mekanizması


Explanation:
Bağlamdan anlaşıldığı kadarıyla buradaki "train", "power train" teriminde kullanılan anlamında kullanılmış. Bu yüzden "pnömatik taşıyıcı" ya da "pnömatik aktarma mekanizması" uygun bir karşılık olacaktır.

Selçuk Dilşen
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 116

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Hava yastıklı tren


Explanation:
En son icat edilen ve hava yastığı ile sürtünmeyi tam indirgeyen tren çalışma şekli ile ilgili: http://www.hitachi-rail.com/products/rolling_stock/tilting/f...

Salih YILDIRIM
United States
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 41




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search