power handling performance

Turkish translation: güç kullanma performansı

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:power handling performance
Turkish translation:güç kullanma performansı
Entered by: Bülent Avcı

04:32 Sep 27, 2019
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: power handling performance
The return loss and the power handling performance of the amplifiers can be further improved by going into a balance design.
Bülent Avcı
Turkey
güç kullanma performansı
Explanation:
Amplifikatörlerin geri dönüş kaybı ve güç kullanma performansı bir denge tasarımına girilerek daha da iyileştirilebilir.
Selected response from:

AJ Ablooglu
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1güç kullanma performansı
AJ Ablooglu
4güç/kuvvet meamele performansı
Aziz Kural
4güç kaldırma performansı
Baran Keki
3verebileceği güç değeri
Yunus Can ATLAR


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
güç kullanma performansı


Explanation:
Amplifikatörlerin geri dönüş kaybı ve güç kullanma performansı bir denge tasarımına girilerek daha da iyileştirilebilir.

AJ Ablooglu
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Yunus Can ATLAR: “Güç kullanma” tabiri, kolluk kuvvetleri ve silahlı kuvvetler ile ilgili metinlerde geçtiği için bu bağlamda uygun düşmez.
10 hrs
  -> Dediginiz dogrudur Yunus bey. Fakat elektrik/elektronik muhendisliklerinde de bu tabir kullanilmaktadir. Dolayisi ile bu ifade seklinin yalnizca askeri konulara has oldugunu zannetmiyorum.

agree  Salih1946: En uygun tanım bu olabilir.
3 days 8 hrs
  -> teşekkürler

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
güç kaldırma performansı


Explanation:
https://stereomecmuasi.com/2011/09/ses-guc-terimleri.html

"Kimi kitapçık ve broşürlerde (güç kaldırma) anlamına gelen Power Handling olarak da belirtilir ve hoparlörün zarar görmeden KISA SÜRELI olarak çıkabileceği gücü ifade eder."



Baran Keki
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8

12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
verebileceği güç değeri


Explanation:
Her ne kadar sizin metinle birebir örtüşmese de, Baran Bey’in önerdiği terime paralel olarak, müzik piyasasındaki tabiriyle amfi/anfi olarak anılan amplifikatörlerin Watt cinsinden verebilecekleri güç değeri.

Ben çeviri önerimde “performans” ı eklemedim. Dilerseniz “verebileceği güç performans değeri” ya da “verebilecekleri maksimum güç değeri” yani “handle” edebilecekleri azami değer olarak da düşünebilirsiniz.


    Reference: http://www.audiogurus.com/learn/electronics/how-much-amplifi...
Yunus Can ATLAR
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8

19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
güç/kuvvet meamele performansı


Explanation:
https://www.google.com/search?rlz=1C1OPRA_enTR625TR625&sxsrf...

Alternatif- Tüm linklere bir göz atmak lazım

--------------------------------------------------
Note added at 19 hrs (2019-09-28 00:16:48 GMT)
--------------------------------------------------

Muamele olacaktı... Tşkrlr

Aziz Kural
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search