PROZ.COM COVID-19 RESOURCE CENTER
Access Covid-19 jobs, answer relevant terminology questions, read industry news and more.

animation rites

Turkish translation: canlandırma

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:animation rite
Turkish translation:canlandırma
Entered by: Selçuk Dilşen

07:09 May 19, 2015
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial
English term or phrase: animation rites
Bir yönetim danışmanlık şirketinin maden işletmelerine yönelik hazırladığı başvuru dokümanında, Ana Üretim Çizelgesi başlığı altında iyi uygulamalara örnek olarak geçiyor söz konusu terim.

Production Master Schedule-Good Practices:

- Production program built hand in hand with shipping (Almeria)
- S&OP (Sales & Operations Planning) between sales, shipping, supply chain and production (Capim)
- Animation rites for production planning between different services (Capim)
Ümit Karahan
Turkey
canlandırmalar
Explanation:
Bence burada "animation rite" sözlerini "animated rite" olarak almak gerekir çünkü konu endüstri mühendisliği ve onun çekirdek konusu olan üretim planlama ve nitekim cümlenin devamında "for production planning between different services" denmiş. "Farklı servisler (departmanlar) arasında üretim planlama için canlandırımalar" cümle için en mantıklı açıklama gibi duruyor. "Canlandırma" burada "simülasyon" gibi düşünülmeli. Hatta anlamı daha iyi veriyorsa "simülasyon" da kullanılabilir. "Amination rite" kelimelerini animasyon usulü ya da senaryosu gibi düşündüğümüzde bağlama pek oturmadığını ve verilmek istenen anlamı karşılamadığını düşünüyorum.

--------------------------------------------------
Note added at 2 days21 hrs (2015-05-22 04:26:17 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Rica ederim. İyi çalışmalar.
Selected response from:

Selçuk Dilşen
Turkey
Grading comment
Teşekkürler
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1canlandırmalar
Selçuk Dilşen
4animasyon yöntemleri
A. Ozan Taş
4Animasyon senaryoları
Salih1946


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Animasyon senaryoları


Explanation:
Derdim.

Salih1946
United States
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 20
Notes to answerer
Asker: Teşekkürler


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
animasyon yöntemleri


Explanation:
"rite"ın sözlük anlamı yöntem, usul olduğundan bu şekilde olabilir diye düşünüyorum. Ayrıca cümlenin geri kalanına da uyuyor.

A. Ozan Taş
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
Notes to answerer
Asker: Teşekkürler


1 day 2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
canlandırmalar


Explanation:
Bence burada "animation rite" sözlerini "animated rite" olarak almak gerekir çünkü konu endüstri mühendisliği ve onun çekirdek konusu olan üretim planlama ve nitekim cümlenin devamında "for production planning between different services" denmiş. "Farklı servisler (departmanlar) arasında üretim planlama için canlandırımalar" cümle için en mantıklı açıklama gibi duruyor. "Canlandırma" burada "simülasyon" gibi düşünülmeli. Hatta anlamı daha iyi veriyorsa "simülasyon" da kullanılabilir. "Amination rite" kelimelerini animasyon usulü ya da senaryosu gibi düşündüğümüzde bağlama pek oturmadığını ve verilmek istenen anlamı karşılamadığını düşünüyorum.

--------------------------------------------------
Note added at 2 days21 hrs (2015-05-22 04:26:17 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Rica ederim. İyi çalışmalar.

Selçuk Dilşen
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 19
Grading comment
Teşekkürler

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elif Baykara Narbay
22 hrs
  -> Teşekkürler.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search