Bus stop branding - Bus branding

Turkish translation: Otobüs durağı reklam giydirme - otobüs reklam giydirme

14:11 Sep 19, 2020
English to Turkish translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: Bus stop branding - Bus branding
Merhabalar, bir sözleşmede kullanılan jki ayrı terim. Yardımcı olursanız sevinirim, şimdiden teşekkürler
Onur Topaloglu
Turkey
Turkish translation:Otobüs durağı reklam giydirme - otobüs reklam giydirme
Explanation:
Çok fazla bağlam yok ama, reklamcılıkla ilgili olduğunu varsayarak otobüs ve otobüs duraklarına reklam giydirilmesinden bahsedildiğini düşünüyorum.
https://www.kunyereklam.com/ego-belediye-otobusleri-dis-giyd...
https://www.billboardreklam.net/halk-otobusu-reklam/
Selected response from:

Soner Cubukcu
Turkey
Grading comment
Teşekkür ederim.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Otobüs durağı reklam giydirme - otobüs reklam giydirme
Soner Cubukcu
4Otobüs durağı reklamcılığı / Otobüs reklamcılığı
Salih YILDIRIM


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Otobüs durağı reklam giydirme - otobüs reklam giydirme


Explanation:
Çok fazla bağlam yok ama, reklamcılıkla ilgili olduğunu varsayarak otobüs ve otobüs duraklarına reklam giydirilmesinden bahsedildiğini düşünüyorum.
https://www.kunyereklam.com/ego-belediye-otobusleri-dis-giyd...
https://www.billboardreklam.net/halk-otobusu-reklam/

Soner Cubukcu
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Teşekkür ederim.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Amir Akbarpour Reihani: "Bus stop branding" için "Otobüs Durağı Markalaşma" da kullanılabilir: https://everavterhigh.ru/tr/fotorealistichnye-reklamnye-shch...
12 mins
  -> Teşekkürler. Yalnız "markalaşma" bu bağlama pek uygun değil bana kalırsa.

agree  Recep Kurt
18 hrs
  -> Teşekkürler.

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bus stop branding - bus branding
Otobüs durağı reklamcılığı / Otobüs reklamcılığı


Explanation:
Böyle tanımlardım!

Salih YILDIRIM
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 24




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search