Killer gaming

Turkish translation: müthiş (bir) oyun

23:11 Dec 16, 2010
English to Turkish translations [PRO]
Games / Video Games / Gaming / Casino
English term or phrase: Killer gaming
Bilgisayar oyunundan
Killer gaming

This is the very best in breathtaking, realistic visuals, responsive control and thrilling combat
Whiz
Turkey
Turkish translation:müthiş (bir) oyun
Explanation:

Buradaki tamlama, tamamen konuşma İngilizcesi baz alınarak oluşturulmuş. "killer" sıfat olarak Amerikan İngilizce'sinde "cool" ile yakın bir anlama sahiptir ve "müthiş", "muhteşem" gibi anlamlarda kullanılır. "killer" sıfat olarak "çok zor" anlamında da kullanılıyor olsa da verdiğiniz açıklamadan "müthiş" gibi bir anlam kastedildiği belli.

Eğer http://www.techmynd.com/100-killer-video-games/ sayfasındaki listeye göz atılırsa, oyunların çoğunda adam öldürme eylemine yer verilmediği görülebilir.

http://dictionary.reference.com/browse/killer (8. anlam)

Selected response from:

Ali Tuna
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2müthiş (bir) oyun
Ali Tuna
3 +1adam öldürme içerikli oyun
Mehmet Hascan
3öldürücü oyun
ATIL KAYHAN


Discussion entries: 1





  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
killer gaming
adam öldürme içerikli oyun


Explanation:
adam öldürme içerikli oyun

Mehmet Hascan
Ireland
Native speaker of: Turkish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cihan GÖNÜLLÜ
8 mins
  -> teşekkür ederim.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
killer gaming
öldürücü oyun


Explanation:
öldürücü oyun

ATIL KAYHAN
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
killer gaming
müthiş (bir) oyun


Explanation:

Buradaki tamlama, tamamen konuşma İngilizcesi baz alınarak oluşturulmuş. "killer" sıfat olarak Amerikan İngilizce'sinde "cool" ile yakın bir anlama sahiptir ve "müthiş", "muhteşem" gibi anlamlarda kullanılır. "killer" sıfat olarak "çok zor" anlamında da kullanılıyor olsa da verdiğiniz açıklamadan "müthiş" gibi bir anlam kastedildiği belli.

Eğer http://www.techmynd.com/100-killer-video-games/ sayfasındaki listeye göz atılırsa, oyunların çoğunda adam öldürme eylemine yer verilmediği görülebilir.

http://dictionary.reference.com/browse/killer (8. anlam)



Ali Tuna
United States
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mithat Gurdal
41 mins
  -> Teşekkür ederim.

agree  transnirvana
4 hrs
  -> Teşekkür ederim.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search