capital corporation

Turkish translation: merkez şube

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:capital corporation
Turkish translation:merkez şube
Entered by: Taner Göde

18:25 Aug 18, 2007
English to Turkish translations [PRO]
Bus/Financial - General / Conversation / Greetings / Letters
English term or phrase: capital corporation
AKBANK CAPITAL CORP. BR.diye geçiyor.
bir liste o yüzden metin veremeyecem
Emir Ozcelik
France
merkez şube
Explanation:
AKBANK CAPITAL CORP. BR. = AKBANK MERKEZ KURUMSAL ŞUBE

CAPITAL = MERKEZ (burada SERMAYE anlamında değildir). Birisi çevirmiş ama pek başarılı olmamış.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-08-18 19:34:35 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Sizden de!
Selected response from:

Taner Göde
Turkey
Grading comment
ALLAH RAZI OLSUN:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1başkent kurumsal şube
abdullah erol (X)
5merkez şube
Taner Göde


  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
merkez şube


Explanation:
AKBANK CAPITAL CORP. BR. = AKBANK MERKEZ KURUMSAL ŞUBE

CAPITAL = MERKEZ (burada SERMAYE anlamında değildir). Birisi çevirmiş ama pek başarılı olmamış.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-08-18 19:34:35 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Sizden de!


    Reference: http://www.akbank.com
Taner Göde
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8
Grading comment
ALLAH RAZI OLSUN:)

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
başkent kurumsal şube


Explanation:
capital corporate branch: başkent kurumsal şube

- 7 Aralık'ta Ege Kurumsal Şube, 9 Aralık'ta Başkent Kurumsal Şube ve 10 Aralık'ta İstanbul Kurumsal Şube açılış kokteyllerini gerçekleştirdik.
http://www.denizbank.com/TR/Hakkimizda/Etkinliklerimiz/etkin...

- Baskent Kurumsal Sube Adres: Cinnah Cad. No:84/B Cankaya/Ankara
http://bigpara.ekolay.net/M3/haber_detay.asp?id=505103

- Akbank T.A.S.'nden gelen yazi: Yonetim kurulumuzun karariyla sube donusum plani kapsaminda Baskent Kurumsal Sube, Hosdere Cad. No: 222 Cankaya/Ankara adresinden Ugur Mumcu Cad. No: 27 Gaziosmanpasa/Cankaya/Ankara adresine tasinmistir.
http://www.cnnturk.com/finans/haber_ic.asp?id=529357

Google'da "başkent kurumsal şube" şeklinde aratınca epey bir sonuç veriyor...

abdullah erol (X)
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Serkan Doğan
1 day 12 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search