foreground

Turkish translation: müşterek fikri mülkiyet

09:19 Nov 15, 2013
English to Turkish translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: foreground
patent ve hukuki metinlerde geçtiği haliyle.
Örn.
Where foreground will no longer be used by the beneficiary nor transferred, ...
The Community shall enjoy access rights to foreground for the purpose of ...
.... publication of a scientific publication relating to foreground ...
Pinar Ates
Turkey
Turkish translation:müşterek fikri mülkiyet
Explanation:
Pınar Hanım, tartışma notunuzdan sonra biraz daha araştırdım. Normalde foreground ön plan anlamındadır, ancak zannediyorum burada "foreground intellectual property" kastedilerek kullanılmış ki bu da iki taraf arasında iş ilişkisi başladıktan sonra müştereken oluşturulan fikri mülkiyet anlamındadır.
Selected response from:

Raffi Jamgocyan
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Çizimler
Salih1946
5edinilen bilgi
adem kaya
4yakın plan
Anatolian
4müşterek fikri mülkiyet
Raffi Jamgocyan


Discussion entries: 3





  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
edinilen bilgi


Explanation:
ben böyle kullanıyorum

adem kaya
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4

46 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
müşterek fikri mülkiyet


Explanation:
Pınar Hanım, tartışma notunuzdan sonra biraz daha araştırdım. Normalde foreground ön plan anlamındadır, ancak zannediyorum burada "foreground intellectual property" kastedilerek kullanılmış ki bu da iki taraf arasında iş ilişkisi başladıktan sonra müştereken oluşturulan fikri mülkiyet anlamındadır.


    Reference: http://intellectualpropertysolicitor.org/copyright/backgroun...
Raffi Jamgocyan
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 100
Notes to answerer
Asker: araştırmanız için teşekkürler


7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Çizimler


Explanation:
Patent ile ilgili bütün çizimler kastediliyor.

Salih1946
United States
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 59

1 day 9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
yakın plan


Explanation:
http://www.thefreedictionary.com/foreground

Anatolian
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search