ALAP

Turkish translation: MOG

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:ALAP
Turkish translation:MOG
Entered by: Türker Türkbayrak

00:33 Oct 29, 2013
English to Turkish translations [PRO]
Art/Literary - Linguistics
English term or phrase: ALAP
Is there any established acronym in Turkish for ALAP (As late as possible)? If not, can you recommend? Maybe your suggestion is used in the future :)
Türker Türkbayrak
Turkey
MOKG
Explanation:
öneri-mümkün olduğu kadar geç

--------------------------------------------------
Note added at 19 saat (2013-10-29 19:36:31 GMT)
--------------------------------------------------

o zaman bir alternatif önereyim: MOG-mümkün olduğunca geç :)
Selected response from:

Raffi Jamgocyan
Turkey
Grading comment
Başka kısaad yanıtı veren arkadaş olmadı. MOG yanıtınızı daha çok tuttum :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2olabildiğince geç
Aziz Kural
5en geç
adem kaya
5ne kadar geç olabilirse
Can KARABULUT
2 +1MOKG
Raffi Jamgocyan


  

Answers


40 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
alap
olabildiğince geç


Explanation:
Selam Aziz

Googlelarsanız görürsünüz.
Selam,
Aziz

Aziz Kural
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: Bu anlam zaten aşikar, ben Türkçe'de yerleşik bir kısaad (acronym) olup olmadığını öğrenmek istemiştim :)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  altugk: Benim bildiğim bu şekilde bir kısaltma yok. Bu kullanım uygun.
7 hrs
  -> Teşekkürler

agree  Adnan Özdemir: verilen yanıta katılıyorum...
15 hrs
  -> Teşekkürler...

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
alap
ne kadar geç olabilirse


Explanation:
Selamlar

Can KARABULUT
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
Notes to answerer
Asker: İlginize teşekkürler, ama ben en baştaki açıklamamda belirttiğim üzere Türkçe'de yerleşik bir kısaad (acronym) olup olmadığını öğrenmek istemiştim :)


18 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
alap
en geç


Explanation:
uiau

adem kaya
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
Notes to answerer
Asker: İlginize teşekkürler, ama ben en baştaki açıklamamda belirttiğim üzere Türkçe'de yerleşik bir kısaad (acronym) olup olmadığını öğrenmek istemiştim :)


10 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
alap
MOKG


Explanation:
öneri-mümkün olduğu kadar geç

--------------------------------------------------
Note added at 19 saat (2013-10-29 19:36:31 GMT)
--------------------------------------------------

o zaman bir alternatif önereyim: MOG-mümkün olduğunca geç :)

Raffi Jamgocyan
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Başka kısaad yanıtı veren arkadaş olmadı. MOG yanıtınızı daha çok tuttum :)
Notes to answerer
Asker: Raffi hocam bir siz anladınız dilimden, arkadaşlardan kısaad önerisi istemiştim sadece. Ama kulağa biraz kaba gelmiyor mu MOKG size de :) bu kısaad tutar gibi gelmedi...


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Adnan Özdemir: verilen yanıta katılıyorum... neden olmasın
6 hrs
  -> teşekkürler :)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search