pin quarter logo

Turkish translation: Yan pin logo /

01:51 Aug 2, 2019
English to Turkish translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research
English term or phrase: pin quarter logo
Klasik Reebok ayakkabılardaki bir logo.
Ali Kaftan
Turkey
Turkish translation:Yan pin logo /
Explanation:
"Quarter", bir ayakkabıyı oluşturan bölümlerden biri. Anladığım kadarıyla ayakkabının yan tarafına tekabil ediyor, hatta arkaya doğru da uzanıyor, topuğun üzerine. Bizim ayakkabı jargonunda böyle bir tanım var mı bilemiyorum. Telefondan bakabildim sadece. Elinizdeki resme göre de bir tanım yapılabilir.
Selected response from:

Sarper Aman
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2Yan pin logo /
Sarper Aman
2 -1çatal pim logosu
Çağatay Duruk


Discussion entries: 9





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): -1
çatal pim logosu


Explanation:
çatal pim'in İngilizcesi aslında split pin. ancak pin quarter olarak arayınca çıkan resimler aynı. yaygın kullanımı olmasa da, pin quarter'ın split pin'in başka bir adı olduğunu tahmin ediyorum. arama motorlarından pin quarter, split pin ve çatal pim olarak arayıp siz de bir görün derim.

Çağatay Duruk
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Mert Dirice: Burada ifade edilen maalesef çatal pim değil. Buradaki ikili 'quarter logo'. Sarper beyin dediği gibi 'quarter' ayakkabı üzerinde bir bölgeye verilen isim. Google'da çıkan görsellerden yalnızca Indiamart sitesi sorumlu, ama bunların adı da 'quarter pin'
2 days 11 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
Yan pin logo /


Explanation:
"Quarter", bir ayakkabıyı oluşturan bölümlerden biri. Anladığım kadarıyla ayakkabının yan tarafına tekabil ediyor, hatta arkaya doğru da uzanıyor, topuğun üzerine. Bizim ayakkabı jargonunda böyle bir tanım var mı bilemiyorum. Telefondan bakabildim sadece. Elinizdeki resme göre de bir tanım yapılabilir.


    https://images.app.goo.gl/fHLDDTsXzcy9G7fK6
Sarper Aman
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Aziz Kural: Katılıyorum...
2 days 20 hrs

agree  Mert Dirice: Burada pin'in rolüyle ilgili emin değilim, ama en yakın cevap bu
3 days 4 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search