caster brake

Turkish translation: tekerlek freni

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:caster brake
Turkish translation:tekerlek freni
Entered by: Taner Göde

16:32 Nov 22, 2006
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: caster brake
Geçtiği yer:
The caster brakes and antirotation pin should be in the locked position.

http://www.cisco.com/en/US/products/ps5763/products_installa...
Balaban Cerit
Turkey
tekerlek freni
Explanation:
[PDF] SRC FREN VE HAVALI SSPANSYON ETM: SRE 3 SAATDosya Biçimi: PDF/Adobe Acrobat - HTML olarak görüntüle
Tekerlek Freni arızalarından kaynaklananlar. -. Havalı Fren Sistemi arızalarından kaynaklananlar ... 2.2) Tekerlek freni arızalarının tesbiti ...
www.frenteknik.com/dokuman/makale/lastik fren.pdf - Benzer sayfalar

[PDF] FREN PATLAR MI? FREN PATLAR MI? FREN PATLAR MI? FREN PATLAR MI?Dosya Biçimi: PDF/Adobe Acrobat - HTML olarak görüntüle
Tekerlek freni dediğimiz ve fren kuvvetini veren kampana/balata veya disk/balata ikilisi arasındaki sürtünme. katsayısı sıcaklıkla birlikte (yarış araçları ...
www.frenteknik.com/dokuman/makale/fren patlarmi.pdf - Benzer sayfalar

E-bebek.com : Prosilver 3 Tekerlekli Puset ( Kumaşı Defolu )-Elden kumandalı ön tekerlek freni -Ayaktan kumandalı arka tekerlek freni -Bebeğinizin rahat seyahati için hava ile şişen amortisörlü tekerler ...
www.e-bebek.com/Product_Detail.aspx?ProdID=5854 - 61k - Önbellek - Benzer sayfalar

Selected response from:

Taner Göde
Grading comment
Herkese çok teşekkür ederim.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1tekerlek freni
Taner Göde
4kaster/makara freni
Serkan Doğan


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kaster/makara freni


Explanation:
kaster/makara freni

Serkan Doğan
Turkey
Meets criteria
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 58

7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
tekerlek freni


Explanation:
[PDF] SRC FREN VE HAVALI SSPANSYON ETM: SRE 3 SAATDosya Biçimi: PDF/Adobe Acrobat - HTML olarak görüntüle
Tekerlek Freni arızalarından kaynaklananlar. -. Havalı Fren Sistemi arızalarından kaynaklananlar ... 2.2) Tekerlek freni arızalarının tesbiti ...
www.frenteknik.com/dokuman/makale/lastik fren.pdf - Benzer sayfalar

[PDF] FREN PATLAR MI? FREN PATLAR MI? FREN PATLAR MI? FREN PATLAR MI?Dosya Biçimi: PDF/Adobe Acrobat - HTML olarak görüntüle
Tekerlek freni dediğimiz ve fren kuvvetini veren kampana/balata veya disk/balata ikilisi arasındaki sürtünme. katsayısı sıcaklıkla birlikte (yarış araçları ...
www.frenteknik.com/dokuman/makale/fren patlarmi.pdf - Benzer sayfalar

E-bebek.com : Prosilver 3 Tekerlekli Puset ( Kumaşı Defolu )-Elden kumandalı ön tekerlek freni -Ayaktan kumandalı arka tekerlek freni -Bebeğinizin rahat seyahati için hava ile şişen amortisörlü tekerler ...
www.e-bebek.com/Product_Detail.aspx?ProdID=5854 - 61k - Önbellek - Benzer sayfalar




    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Caster
    Reference: http://www.google.com.tr/search?hl=tr&q=tekerlek+freni&meta=...
Taner Göde
Meets criteria
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 124
Grading comment
Herkese çok teşekkür ederim.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ebru Güler
15 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search