plunger

Turkish translation: plancır

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:plunger
Turkish translation:plancır
Entered by: Taner Göde

18:43 Nov 22, 2006
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: plunger
Şurada resmi var:

http://www.itw-fastex.com/catalog/023.php
Balaban Cerit
Turkey
plancır
Explanation:
Türkeye aynen geçmiş. Ben de karşıyım ama öyle işte.

Ümraniye Ehliyet Kursu - Motor, Trafik ve İlkyardım Dersleri ...Sözü edilen basınç, plancır hızı ile orantılı olduğundan, ... Bu bakımdan, plancır istenilen hızı kazanıncaya kadar pompadan yakıt çıkışına imkan yoktur. ...
www.cetinlersurucu.com/default.aspx?pid=20109&nid=7050 - 60k - Önbellek - Benzer sayfalar

4Böylece, plancır kursu- nun bir bölümünde yakıt miktarı saptanmış olunur. ... Şekilde plancır AÖN'da olup,düşük basınçlı yakıt giriş portundan plancır ...
personel.telekom.gov.tr/Ders.Kitaplari/Makina/Diesel%20Mot/4bol.htm - 44k - Önbellek - Benzer sayfalar

CUMMINS PTD ENJEKTÖRPÜSKÜRTME PERYODU : Plancır aşağı doğru hareket ederken, ... Püskürtme işlemi tamamlandıktan sonra, plancır gelecek ölçümleme ve püskürtme peryoduna kadar ...
personel.telekom.gov.tr/Ders.Kitaplari/Makina/cummins/6cummins%20ptd%20enjektor.htm - 35k - Önbellek - Benzer sayfalar

Çetinler Sürücü Kursu - İş Makinaları Kursu - Test Sitesi - Site ...Çetinler Sürücü Kursu Operatörlük Kursu Ehliyet Kursu İş Makinesi Operatörlük Belgesi (Forklift,Vinç, Kazıcı-Yükleyici,Dozer,Greyder,Finişher,Yol Süpürgesi, ...
www.ilerisurus.com/om_subscribe.aspx?pid=17168 - 13k - Ek Sonuç - Önbellek - Benzer sayfalar

(www.blogcu.com.tr.tc ...Sözü edilen basınç , plancır hızı ile orantılı olduğundan , bu hızın tüm püskürtme ... Bu bakımdan , plancır istenilen hızı kazanıncaya kadar pompadan yakıt ...
www.blogcu.com/quarters/65700/ - 69k - Ek Sonuç - Önbellek - Benzer sayfalar

Arıza Giderme Rehberi - Sayfa 3 - KardeslikForumu5- Plancır tip tahliye supabının kanalı tıkalıdır. 6- Plancır tip tahliye supabında mumlaşma yüzünden, yahut plancırın yerine sıkışık durumda olmasından ...
www.kardeslikforumu.com/showthread.php?t=5375&page=3 - 97k - Önbellek - Benzer sayfalar

Arıza Giderme Rehberi [Arşiv] - KardeslikForumu6- Plancır tip tahliye supabında mumlaşma yüzünden, yahut plancırın yerine sıkışık durumda ... 1- İticinin içindeki plancır, yuvasında çok sıkıdır. ...
www.kardeslikforumu.com/archive/index.php/t-5375.html - 83k - Önbellek - Benzer sayfalar

sanal usta - Yağ ve Yağlama Sistemi ArızalarıPlancır tip supabın yüzleri aşınmıştır. Plancır tip supap açık olarak ... Plancır tip tahliye supabında mumlaşma yüzünden, yahut plancırın yerine sıkışık ...
www.sanalusta.com/index.asp?IID=1&news_id=68 - 30k - Ek Sonuç - Önbellek - Benzer sayfalar

TEKERLEKLERİN KİLİTLENMESİNİ ÖNLEYİCİ SİSTEMLER (Anti-Lock Brake ...Plancır prensibi Güç şarjı prensibi Dinamik akış prensibi ... Bunlar, plancır (plunger), güç şarjı (Power Recharge) ve dinamik akış (Dynamic Flow-in) ...
www.obitet.gazi.edu.tr/obitet/fren_sistemi/abs.htm - 38k - Önbellek - Benzer sayfalar

MOTOR ÇALIŞTIRMA SORULARIZincirle hareket alan kam millerinde eksenel gezinti, ekseriye zincir dişlisinin ortasına yerleştirilen bir yay ve plancır ile kontrol edilir. ...
www.obitet.gazi.edu.tr/obitet/icten_yanmali_motorlar/soru_c... - 100k - Önbellek - Benzer sayfalar
[ www.obitet.gazi.edu.tr alanından daha fazla sonuç ]


--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2006-11-22 21:06:59 GMT)
--------------------------------------------------

"Türkçeye"
Selected response from:

Taner Göde
Grading comment
Zaman ayırarak yanıt veren herkese çok teşekkür ederim.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1plancır
Taner Göde
3enjektör mandalı
Serkan Doğan


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
enjektör mandalı


Explanation:
...

Serkan Doğan
Turkey
Meets criteria
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 58

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
plancır


Explanation:
Türkeye aynen geçmiş. Ben de karşıyım ama öyle işte.

Ümraniye Ehliyet Kursu - Motor, Trafik ve İlkyardım Dersleri ...Sözü edilen basınç, plancır hızı ile orantılı olduğundan, ... Bu bakımdan, plancır istenilen hızı kazanıncaya kadar pompadan yakıt çıkışına imkan yoktur. ...
www.cetinlersurucu.com/default.aspx?pid=20109&nid=7050 - 60k - Önbellek - Benzer sayfalar

4Böylece, plancır kursu- nun bir bölümünde yakıt miktarı saptanmış olunur. ... Şekilde plancır AÖN'da olup,düşük basınçlı yakıt giriş portundan plancır ...
personel.telekom.gov.tr/Ders.Kitaplari/Makina/Diesel%20Mot/4bol.htm - 44k - Önbellek - Benzer sayfalar

CUMMINS PTD ENJEKTÖRPÜSKÜRTME PERYODU : Plancır aşağı doğru hareket ederken, ... Püskürtme işlemi tamamlandıktan sonra, plancır gelecek ölçümleme ve püskürtme peryoduna kadar ...
personel.telekom.gov.tr/Ders.Kitaplari/Makina/cummins/6cummins%20ptd%20enjektor.htm - 35k - Önbellek - Benzer sayfalar

Çetinler Sürücü Kursu - İş Makinaları Kursu - Test Sitesi - Site ...Çetinler Sürücü Kursu Operatörlük Kursu Ehliyet Kursu İş Makinesi Operatörlük Belgesi (Forklift,Vinç, Kazıcı-Yükleyici,Dozer,Greyder,Finişher,Yol Süpürgesi, ...
www.ilerisurus.com/om_subscribe.aspx?pid=17168 - 13k - Ek Sonuç - Önbellek - Benzer sayfalar

(www.blogcu.com.tr.tc ...Sözü edilen basınç , plancır hızı ile orantılı olduğundan , bu hızın tüm püskürtme ... Bu bakımdan , plancır istenilen hızı kazanıncaya kadar pompadan yakıt ...
www.blogcu.com/quarters/65700/ - 69k - Ek Sonuç - Önbellek - Benzer sayfalar

Arıza Giderme Rehberi - Sayfa 3 - KardeslikForumu5- Plancır tip tahliye supabının kanalı tıkalıdır. 6- Plancır tip tahliye supabında mumlaşma yüzünden, yahut plancırın yerine sıkışık durumda olmasından ...
www.kardeslikforumu.com/showthread.php?t=5375&page=3 - 97k - Önbellek - Benzer sayfalar

Arıza Giderme Rehberi [Arşiv] - KardeslikForumu6- Plancır tip tahliye supabında mumlaşma yüzünden, yahut plancırın yerine sıkışık durumda ... 1- İticinin içindeki plancır, yuvasında çok sıkıdır. ...
www.kardeslikforumu.com/archive/index.php/t-5375.html - 83k - Önbellek - Benzer sayfalar

sanal usta - Yağ ve Yağlama Sistemi ArızalarıPlancır tip supabın yüzleri aşınmıştır. Plancır tip supap açık olarak ... Plancır tip tahliye supabında mumlaşma yüzünden, yahut plancırın yerine sıkışık ...
www.sanalusta.com/index.asp?IID=1&news_id=68 - 30k - Ek Sonuç - Önbellek - Benzer sayfalar

TEKERLEKLERİN KİLİTLENMESİNİ ÖNLEYİCİ SİSTEMLER (Anti-Lock Brake ...Plancır prensibi Güç şarjı prensibi Dinamik akış prensibi ... Bunlar, plancır (plunger), güç şarjı (Power Recharge) ve dinamik akış (Dynamic Flow-in) ...
www.obitet.gazi.edu.tr/obitet/fren_sistemi/abs.htm - 38k - Önbellek - Benzer sayfalar

MOTOR ÇALIŞTIRMA SORULARIZincirle hareket alan kam millerinde eksenel gezinti, ekseriye zincir dişlisinin ortasına yerleştirilen bir yay ve plancır ile kontrol edilir. ...
www.obitet.gazi.edu.tr/obitet/icten_yanmali_motorlar/soru_c... - 100k - Önbellek - Benzer sayfalar
[ www.obitet.gazi.edu.tr alanından daha fazla sonuç ]


--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2006-11-22 21:06:59 GMT)
--------------------------------------------------

"Türkçeye"


    Reference: http://www.google.com.tr/search?hl=tr&q=planc%C4%B1r&meta=cr...
Taner Göde
Meets criteria
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 124
Grading comment
Zaman ayırarak yanıt veren herkese çok teşekkür ederim.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ebru Güler
11 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search