Shadow plate

Turkish translation: (ışıktan) koruma levhası

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Shadow plate
Turkish translation:(ışıktan) koruma levhası
Entered by: altugk

10:49 Dec 3, 2018
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: Shadow plate
Fan welding station ile ilgili belgede makinenin temel parçalarından sayılan "shadow plate" için ne diyebiliriz?
Handan Ceyhan
Turkey
(ışıktan) koruma levhası
Explanation:
Burada bir kaynak işlemi yapılıyor ve göze zararlı bir ışık üretiliyor. Sanırım bu levha kaynak ışığının istasyon etrafından doğrudan görünmesini engelliyor. Önerim bu şekilde işlevi anlatan bir karşılık kullanmak. İyi çalışmalar.
Selected response from:

altugk
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Maske
Salih1946
4 +1Gölge Plakası
Fırat Temiz
2(ışıktan) koruma levhası
altugk


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
shadow plate
(ışıktan) koruma levhası


Explanation:
Burada bir kaynak işlemi yapılıyor ve göze zararlı bir ışık üretiliyor. Sanırım bu levha kaynak ışığının istasyon etrafından doğrudan görünmesini engelliyor. Önerim bu şekilde işlevi anlatan bir karşılık kullanmak. İyi çalışmalar.

altugk
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
shadow plate
Gölge Plakası


Explanation:
Gölge plakası / gölge levhası

--------------------------------------------------
Note added at 30 dakika (2018-12-03 11:19:26 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.bireyselkoruma.com/3m-speedglas-kaynak-basligi-10...

kaynak başlıklarında değişken gölgeler için kullanılıyor olması gerekir. Gölgelendirme camı / plakası olarak da düşünülebilir. İyi çalışmalar

Fırat Temiz
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Baran Keki
22 mins
  -> Teşekkürler.

22 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
shadow plate
Maske


Explanation:
IMO

Salih1946
United States
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 99




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search