gap implant

Turkish translation: "implant yuvası" veya "implant yuvası için kemiğin hazırlanması"

08:08 Aug 12, 2016
English to Turkish translations [PRO]
Medical - Medical: Dentistry / medical equipment
English term or phrase: gap implant
It is a term used in product description, as "osteotomy gap implant".
Nilhan
Turkey
Turkish translation:"implant yuvası" veya "implant yuvası için kemiğin hazırlanması"
Explanation:
Eski bir Diş Teknisyeni olarak bu terim sanırım "implant yuvası" olarak kullanılabilir. Az önce Diş Hekimi arkadaşımı da aradım. Kendisi de "implant yerleştirimi için kemiğin hazırlanması" (osteotomy gap implant) olarak kullanılabilir dedi.
Selected response from:

Omer Dasbilek
Turkey
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4implant yuvası
Deby1501
4Dolgu implantı
Salih1946
4boşluk implantı
Selçuk Dilşen
4"implant yuvası" veya "implant yuvası için kemiğin hazırlanması"
Omer Dasbilek


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
"implant yuvası" veya "implant yuvası için kemiğin hazırlanması"


Explanation:
Eski bir Diş Teknisyeni olarak bu terim sanırım "implant yuvası" olarak kullanılabilir. Az önce Diş Hekimi arkadaşımı da aradım. Kendisi de "implant yerleştirimi için kemiğin hazırlanması" (osteotomy gap implant) olarak kullanılabilir dedi.

Omer Dasbilek
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 35

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
boşluk implantı


Explanation:
Osteotomi operasyonundan sonra kalan boşluğa yapılan implant olduğunu anlıyorum.

Selçuk Dilşen
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Dolgu implantı


Explanation:
Derdim, "Kemik kaybı boşluğunun giderilmesi için yapılan dolgu" yani.

Salih1946
United States
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

10 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
implant yuvası


Explanation:
"İmplant yuvaya yerleştirilirken ..." veya "implant yuvası hazırlanır" gibi cümleler kullanılıyor. Ayrıca babamın diş teknisyeni olması sebebiyle de bu terimlere aşinayım. Kolay gelsin.

Deby1501
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search