ring cup

Turkish translation: Profi veya profilaksi yuzugu

21:29 Dec 8, 2019
English to Turkish translations [PRO]
Medical - Medical: Dentistry
English term or phrase: ring cup
Autoclavable Ring Cup for Prophylaxis Pastes

Otoklavlanabilir ...... dedim kaldım?
Handan Ceyhan
Turkey
Turkish translation:Profi veya profilaksi yuzugu
Explanation:
Profilaksi pastasi icin Otoklavlanabilir profi yuzugu
Selected response from:

AJ Ablooglu
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Yüzük (kap)
FATİH ORUÇ
4Profi veya profilaksi yuzugu
AJ Ablooglu
4Kıskaçlı kap
Salih1946
3Profilaksi Pastası için Otoklavlanabilir Pat Taşıma Yüzüğü
Omer Dasbilek


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Profi veya profilaksi yuzugu


Explanation:
Profilaksi pastasi icin Otoklavlanabilir profi yuzugu


    https://m.turkish.alibaba.com/p-detail/Dental-Disposable-Prophy-Rings-60713510783.html?spm=a2706.8168334.1998817009.13.69895302oegpqc
AJ Ablooglu
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4

34 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Profilaksi Pastası için Otoklavlanabilir Pat Taşıma Yüzüğü


Explanation:
Tam olarak emin olmamakla birlikte yukarıdaki terimin uygun olacağını (IHO) düşünüyorum.


Pat Taşıma Yüzükleri

Cleanic™ Tek doz, Kavanoz ve Tüp formları ile kullanılan minyatür pat taşıma yüzükleri.

Tek kullanımlıktır (çapraz kontaminasyon riski, sterilizasyon maliyeti yoktur, ekonomiktir)
Kolay kullanılır, “elastiktir“ , pat uygulaması sırasında yerinde kalır.
Tüm pat formları ile (kavanoz, tüp, tek doz) kullanılabilir.
Ergonomik şekillidir, pat dışarıya akmaz.
Daha fazla pat miktarlarını da (gerekli hallerde) kapsayabilen yeterli yer/hacim mevcuttur.
İyi kontrast sağlayan ideal 5 asorti rengi mevcuttur.

Example sentence(s):
  • Pat Taşıma Yüzük ve Klipsleri

    https://www.kerrdental.com/tr-tr/koruyucu-yaklasimlar/pat-tasima-yuezuek-ve-klipsleri-prophy-pastes#3151
Omer Dasbilek
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 35

42 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Yüzük (kap)


Explanation:
Soruda paylaşılan ifade “Proflaksi macunu için otoklavlanabilir yüzük kap” şeklinde çevrilebilir. Çok az yerde karşılaşmama rağmen bu şekliyle kullanımı mevcut. Profi/proflaksi macunu koyulan yüzük şeklindeki kap tarif ediliyor. Aşağıda paylaştığım linkteki belgede 193. Sayfada yüzük kabı şeklinde kullanılmaktadır. İkinci likte sadece yüzük olarak da kullanılabileceğini gösteren bir örnek var. Bence ikisi de anlatılmak istenen aparatı anlatıyor.

--------------------------------------------------
Note added at 43 mins (2019-12-08 22:13:25 GMT)
--------------------------------------------------

Soruda paylaşılan ifade “Proflaksi macunu için otoklavlanabilir yüzük kap” şeklinde çevrilebilir. İyi çalışmalar.

Example sentence(s):
  • .....- Tek Kullanımlık Florlu Temizleme Pastası Ambalaj Şekli: 200 adet 2 gr profilaksi pastası, 3 adet yüzük kabı
  • .... 2 adet Upgrade Angle ve 1 adet otoklavlanabilir yüzük ile birlikte....

    https://www.dimsandental.com/sources/2019/3/dimsan-dental-dst_17.04.2018_87f26ca.pdf
    https://www.dentrealmarket.com/urun/defend-profilaksi-pasta
FATİH ORUÇ
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 12

54 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Kıskaçlı kap


Explanation:
https://www.amazon.com/PAC-DENT-31-Prophy-Paste-Plastic/dp/B...

Salih1946
United States
Native speaker of: Native in TurkishTurkish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search