electrical travel

Turkish translation: elektrik geçirgenliği

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:electrical travel
Turkish translation:elektrik geçirgenliği
Entered by: Taner Göde

12:01 Jul 30, 2007
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Petroleum Eng/Sci
English term or phrase: electrical travel
Proportional travel transmitter başlığı altında useful electrical travel diye geçiyor.
barisozyurt
elektrik geçirgenliği
Explanation:

USEFUL ELECTRIC TRAVEL → KULLANILABİLİR ELEKTRİK GEÇİRGENLİĞİ


Bakınız linkler



DESTEKNIK - Soğutma Sistemi Temel Elemanlar4 ) Hermetik ve yarım hermetik makinelarda, motor sargıları yağ ile temas edeceğinden, yağın elektrik geçirgenliği çok düşük seviyede olmalıdır. ...
www.desteknik.com.tr/index.php?option=com_content&task=view... - 226k - Cached - Similar pages

[PDF] MARMARA DENİZİ ARAŞTIRMALARI YÖNTEMLER ve 2006 YAZ ÖLÇÜMLERİ ÖN ...File Format: PDF/Adobe Acrobat - View as HTML
Salinite ölçümlerine paralel olarak Konduktivite (elektrik geçirgenliği, LF, mhos/cm. 2. ) ölçümleri yapılmıştır. Bu ölçümler HİDRO-QL programında yer alan ...
hosttest.artuz.com/Artuz/pdf/111106.pdf - Similar pages

Azbuz - EtiketlerIşık hızının boşluk için formülü : ki burada,, boşluğun manyetik geçirgenliği ve , boşluğun elektrik geçirgenliği olarak alınır. ...
www.azbuz.com/tags.jsp?tagId=11470&senderId=a - 57k - Cached - Similar pages

Işık hızı - Vikipedi- [ Translate this page ]\mu_0=4 \pi \times 10^{-7} N / , boşluğun manyetik geçirgenliği ve: \epsilon_0 = 8,854187817 \times 10^{-12} C^ , boşluğun elektrik geçirgenliği ...
tr.wikipedia.org/wiki/Işık_hızı - 22k - Cached - Similar pages

KONU BAŞLIKLARI geri dön Ebeveyn ve çocuk Parent and child Ebeveyn ...Elektrik geçirgenliği. Electric interference. Elektrik iletkenleri. Electric conductors. Elektrik kaynağı. Electric welding. Elektrik makineleri ...
library.cankaya.edu.tr/eturk.htm - 231k - Cached - Similar pages

KONU BAŞLIKLARI geri dön Earth Yeryüzü Earth movements Yeryüzü ...Elektrik geçirgenliği. Electric lighting. Elektrik aydınlatması. Electric machinery. Elektrik makineleri. Electric machinery industry ...
library.cankaya.edu.tr/eing.htm - 240k - Cached - Similar pages

Tekno Elektrik Elektrik Elektronik Mekatronik OtomasyonYüksek elektrik geçirgenliği 2.Yüksek kopma dayanımı 3.Temin kolaylığı 4.Yüksek dirençte hafiflik 5.Korozyona dayanıklılık (paslanmazlık) 6.Montaj kolaylığı ...
www.teknoelektrik.com/?part=makale&gorev=oku&id=58&cat=35 - 81k - Cached - Similar pages

-:- Bilişim Grup -:- Bilişim ve İletişim Hizmetleri, WEB SMS, E ...ortam elektrik geçirgenliği,. ortam radyasyon durumu,. diğer dikkat adilmesi gerekenler:. Çalışma bilgileri :. Çalışma sıcaklığı 0.0...0.0 °C ...
www.bilisimgrup.com/index.php?option=content&task=view&id=4... - 341k - Cached - Similar pages

[DOC] MikrodalgalarFile Format: Microsoft Word - View as HTML
Boşluğun Elektrik Geçirgenliği, ε0, 8.85, x 10-12, F m-1. Boşluğun Manyetik Geçirgenliği, μ0, 1.30, x 10-6, H m-1. Boltzman Sabiti, kB, 1.38 ...
www.fizik.itu.edu.tr/mfl/mfl_foy/10EM_waves.doc - Similar pages

Beyin kafatasından daha iletkenBeyin ve kafatasının elektrik iletkenliği özelliği olduğu biliniyordu. Ancak kafatasının, insan canlıykenki elektrik geçirgenliği düzeyi gelecekte yapılacak ...
www.istanbulfm.com.tr/teknoloji/?mview=makale&mid=16658&IFM... - 37k - Cached - Similar pages
Selected response from:

Taner Göde
Grading comment
teşekkürler
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5elekriksel tur açısı / çalışma aralığı / hareket aralığı
abdullah erol (X)
5elektrik geçirgenliği
Taner Göde


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 5/5
elektrik geçirgenliği


Explanation:

USEFUL ELECTRIC TRAVEL → KULLANILABİLİR ELEKTRİK GEÇİRGENLİĞİ


Bakınız linkler



DESTEKNIK - Soğutma Sistemi Temel Elemanlar4 ) Hermetik ve yarım hermetik makinelarda, motor sargıları yağ ile temas edeceğinden, yağın elektrik geçirgenliği çok düşük seviyede olmalıdır. ...
www.desteknik.com.tr/index.php?option=com_content&task=view... - 226k - Cached - Similar pages

[PDF] MARMARA DENİZİ ARAŞTIRMALARI YÖNTEMLER ve 2006 YAZ ÖLÇÜMLERİ ÖN ...File Format: PDF/Adobe Acrobat - View as HTML
Salinite ölçümlerine paralel olarak Konduktivite (elektrik geçirgenliği, LF, mhos/cm. 2. ) ölçümleri yapılmıştır. Bu ölçümler HİDRO-QL programında yer alan ...
hosttest.artuz.com/Artuz/pdf/111106.pdf - Similar pages

Azbuz - EtiketlerIşık hızının boşluk için formülü : ki burada,, boşluğun manyetik geçirgenliği ve , boşluğun elektrik geçirgenliği olarak alınır. ...
www.azbuz.com/tags.jsp?tagId=11470&senderId=a - 57k - Cached - Similar pages

Işık hızı - Vikipedi- [ Translate this page ]\mu_0=4 \pi \times 10^{-7} N / , boşluğun manyetik geçirgenliği ve: \epsilon_0 = 8,854187817 \times 10^{-12} C^ , boşluğun elektrik geçirgenliği ...
tr.wikipedia.org/wiki/Işık_hızı - 22k - Cached - Similar pages

KONU BAŞLIKLARI geri dön Ebeveyn ve çocuk Parent and child Ebeveyn ...Elektrik geçirgenliği. Electric interference. Elektrik iletkenleri. Electric conductors. Elektrik kaynağı. Electric welding. Elektrik makineleri ...
library.cankaya.edu.tr/eturk.htm - 231k - Cached - Similar pages

KONU BAŞLIKLARI geri dön Earth Yeryüzü Earth movements Yeryüzü ...Elektrik geçirgenliği. Electric lighting. Elektrik aydınlatması. Electric machinery. Elektrik makineleri. Electric machinery industry ...
library.cankaya.edu.tr/eing.htm - 240k - Cached - Similar pages

Tekno Elektrik Elektrik Elektronik Mekatronik OtomasyonYüksek elektrik geçirgenliği 2.Yüksek kopma dayanımı 3.Temin kolaylığı 4.Yüksek dirençte hafiflik 5.Korozyona dayanıklılık (paslanmazlık) 6.Montaj kolaylığı ...
www.teknoelektrik.com/?part=makale&gorev=oku&id=58&cat=35 - 81k - Cached - Similar pages

-:- Bilişim Grup -:- Bilişim ve İletişim Hizmetleri, WEB SMS, E ...ortam elektrik geçirgenliği,. ortam radyasyon durumu,. diğer dikkat adilmesi gerekenler:. Çalışma bilgileri :. Çalışma sıcaklığı 0.0...0.0 °C ...
www.bilisimgrup.com/index.php?option=content&task=view&id=4... - 341k - Cached - Similar pages

[DOC] MikrodalgalarFile Format: Microsoft Word - View as HTML
Boşluğun Elektrik Geçirgenliği, ε0, 8.85, x 10-12, F m-1. Boşluğun Manyetik Geçirgenliği, μ0, 1.30, x 10-6, H m-1. Boltzman Sabiti, kB, 1.38 ...
www.fizik.itu.edu.tr/mfl/mfl_foy/10EM_waves.doc - Similar pages

Beyin kafatasından daha iletkenBeyin ve kafatasının elektrik iletkenliği özelliği olduğu biliniyordu. Ancak kafatasının, insan canlıykenki elektrik geçirgenliği düzeyi gelecekte yapılacak ...
www.istanbulfm.com.tr/teknoloji/?mview=makale&mid=16658&IFM... - 37k - Cached - Similar pages


Taner Göde
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4
Grading comment
teşekkürler

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Mehmet Hascan: Electrical conductivity = Elektriksel geçirgenlik. http://64.233.183.104/search?q=cache:mmXnWigwWNsJ:muhendisli... bence bunun farklı bir karşılığı var.
42 mins
  -> Ama o "Elektrik İletkenliği". "Travel" burada elektrik akımının belirli değerler dahilinde gerçekleşmesi. Bakınız http://www.megatron.fr/composants/pdf/pdfjoystick/sf_829_040...

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
elekriksel tur açısı / çalışma aralığı / hareket aralığı


Explanation:
<çalışma aralığı>
<hareket aralığı>

veya

<elektriksel tur açısı>
kullanılabilir

travel: ileri geri hareket anlamında da kullanılıyor

ancak mm (aralık) veya derece (açı) olarak ifade ediliyor..

Kaynaklar:
1) http://www.turkengineers.com/metin/54source.htm
2) http://www.samson.de/pdf_in/t83630tr.pdf
3) http://www.inkoelektronik.com/html/reosta1.htm
4) http://www.grupelektronik.com/surgulupot.htm

abdullah erol (X)
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Taner Göde: Electrical travel = Elektrik akımının aldığı yol. Burada mekanik bir olay (tur veya hareket) sözkonusu değilidir. Bakınız 3. sayfadaki şekil: http://www.megatron.fr/composants/pdf/pdfjoystick/sf_829_040...
11 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search