quick fix

Turkish translation: Hızlı Düzeltme / Otomatik Düzeltme

16:42 Feb 16, 2009
English to Turkish translations [PRO]
Photography/Imaging (& Graphic Arts)
English term or phrase: quick fix
quick fix
kestirme çözüm dışında ayrı bir anlamı var mı?
turizm ve fotoğrafçılık bağlamında geçiyor.
teşekkürler
raptors
Turkish translation:Hızlı Düzeltme / Otomatik Düzeltme
Explanation:
eğer konu fotoğrafçılıksa quick fix, "standart ölçülerde otomatik düzeltme" anlamında kullanılıyor. En kısa şekliyle hızlı düzeltme bence en uygunudur

Özellikle Photoshop'da kullanılan bir tool'un adıdır.
Örneğin fotoğraf çekimlerde gözlerde oluşan kırmızılı el ile silmek yerine "quick fix" araçlarındaki kırmızı göz tool ile otomatik olarak düzeltebiliyorsunuz.
Selected response from:

eessau
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Hızlı çözüm/hızlı tespit
Murad AWAD
5Hızlı Düzeltme / Otomatik Düzeltme
eessau
5acil çözüm
Salih YILDIRIM
5Kolay/Pratik Çözüm
kalkhas


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Hızlı çözüm/hızlı tespit


Explanation:
Hızlı çözüm/hızlı tespit

Murad AWAD
Germany
Native speaker of: Native in TurkishTurkish, Native in ArabicArabic

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  TranslationTime
1 day 13 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
acil çözüm


Explanation:
Alternatif bir tanım

Salih YILDIRIM
United States
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4

14 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Kolay/Pratik Çözüm


Explanation:
kestirme çözümden daha kapsamlı.

kalkhas
Turkey
Native speaker of: Turkish

2 days 2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Hızlı Düzeltme / Otomatik Düzeltme


Explanation:
eğer konu fotoğrafçılıksa quick fix, "standart ölçülerde otomatik düzeltme" anlamında kullanılıyor. En kısa şekliyle hızlı düzeltme bence en uygunudur

Özellikle Photoshop'da kullanılan bir tool'un adıdır.
Örneğin fotoğraf çekimlerde gözlerde oluşan kırmızılı el ile silmek yerine "quick fix" araçlarındaki kırmızı göz tool ile otomatik olarak düzeltebiliyorsunuz.


    Reference: http://www.chip.com.tr/urun/Adobe-Photoshop-Elements-2-0_184...
eessau
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search