full colour

Turkish translation: tam renkli

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:full colour
Turkish translation:tam renkli
Entered by: Aziz Kural

17:32 Jun 7, 2013
English to Turkish translations [PRO]
Marketing - Photography/Imaging (& Graphic Arts) / Bir derginin reklam almak için hazırladığı fiyat sayfası
English term or phrase: full colour
-supply HI RES PDF full colour (CMYK) document
Tam renkli diye araştırdım ama sonuç alamadım.
Selam,
Aziz
Aziz Kural
Turkey
tam renkli
Explanation:
Aziz Bey iyi akşamlar. Bence çeviriniz gayet uygun. "yüksek çözünürlüklü tam renkli PDF" olarak kullanabilirsiniz. İyi çalışmalar dilerim.
Selected response from:

altugk
Turkey
Grading comment
Teşekkürler
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5dört renk(li)
Recep Kurt
4tam renkli
altugk
4tam renk
Ahmet Tunca
2dolgu rengi
Zeki Güler


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tam renk


Explanation:
..


    Reference: http://support.epson-europe.com/onlineguides/tr/perfv500of/h...
Ahmet Tunca
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tam renkli


Explanation:
Aziz Bey iyi akşamlar. Bence çeviriniz gayet uygun. "yüksek çözünürlüklü tam renkli PDF" olarak kullanabilirsiniz. İyi çalışmalar dilerim.

altugk
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Teşekkürler

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
dört renk(li)


Explanation:
CMYK'nın matbaacılıktaki karşılığı "dört renk(li)" 'dir, yani bütün temel renkler ve bunların karışımları kullanılır....

CMYKO ve CMYKOK gibi terimler için de "full colo(u)r" kullananlar var ama bunlar sonuçta bir yüze CMYK, diğer yüze de overcoat baskı yapıldığını ifade etmek içindir, baskı sonuçta yine dört rek kulanılarak yapılır.

http://p5x.co/22259

Recep Kurt
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4

4 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
dolgu rengi


Explanation:
Tureng de böyle demiş.


    Reference: http://tureng.com/search/full%20color
Zeki Güler
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search