tabbed paper

Turkish translation: Exp.

23:19 Dec 4, 2008
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Printing & Publishing / Printers/papers
English term or phrase: tabbed paper
Bu kağıt türüne ne dendiğini bilen var mı?
Cagdas Karatas
Turkey
Turkish translation:Exp.
Explanation:
"Tabbed paper", genelde fihristlerde bulunan sayfalardır. Sayfaların sağ kenarı kesiktir, buradan istenen başharf bulunur ve istenilen sayfaya kolayca ulaşılır.

Ayraçlı/indeksli/endeksli sayfalar gibi birşey olsa gerek. Tam karşılığından emin değilim. Umarım bu yardımcı olur...
Selected response from:

Nagme Yazgin
United Kingdom
Grading comment
Teşekkürler
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5etiketli A4 kağıdı
gulakbelen (X)
5perforeli kağıt
Linguistanbul
4 +1Exp.
Nagme Yazgin


  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Exp.


Explanation:
"Tabbed paper", genelde fihristlerde bulunan sayfalardır. Sayfaların sağ kenarı kesiktir, buradan istenen başharf bulunur ve istenilen sayfaya kolayca ulaşılır.

Ayraçlı/indeksli/endeksli sayfalar gibi birşey olsa gerek. Tam karşılığından emin değilim. Umarım bu yardımcı olur...

Nagme Yazgin
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Teşekkürler

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Özden Arıkan: buna bir şey denmiyor anladığım kadarıyla, ad uydurmak lazım. "ayraçlı indeks veya fihrist kâğıdı" bence iyi bir ad
4 days

18 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
perforeli kağıt


Explanation:
bir kenarı kesik, delikli, veya kolay yırtılabilecek şekilde tırtıklanmış kağıt türü. Bazı yazıcı tipleri bu tür kağıtlar da kullanır. Perforeli kağıt tanımını gönül rahatlığıyla kullanabilirsin. (Bu konuda çeviri yaptığım için epey araştırmak zorunda kalmıştım)

Linguistanbul
Turkey
Native speaker of: Turkish

10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
etiketli A4 kağıdı


Explanation:
....

--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs (2008-12-05 09:34:50 GMT)
--------------------------------------------------

http://dictionary.reference.com/browse/tabbed

2.anlamı: a tag or label.

--------------------------------------------------
Note added at 16 days (2008-12-21 11:38:41 GMT)
--------------------------------------------------

sürekli form kağıdı olabilir mi?
http://www.google.com.tr/search?hl=tr&q=sürekli form kağıdı&...


    Reference: http://www.google.com.tr/search?hl=tr&q=etiketli+A4+ka%C4%9F...
gulakbelen (X)
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search