Give Away Items

Turkish translation: eşantiyon malzemeleri

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Give Away Items
Turkish translation:eşantiyon malzemeleri
Entered by: Murad AWAD

17:29 Dec 15, 2009
English to Turkish translations [PRO]
Marketing - Printing & Publishing
English term or phrase: Give Away Items
Message Centers, Banners & Posters, Digital Imaging, Electric Signs, Architectural Hardware, Graphic Imaging Industry, Office Equipment, Give Away Items, lighting and more
Murad AWAD
Germany
eşantiyon malzemeleri
Explanation:
"giveaway shop", genellikle ikinci el ürünlerin ücretsiz olarak dağıtıldığı küçük mağaza anlamında kullanılıyor.

Sizin verdiğiniz örnekte "give away" daha teknik bir atmosferde kullanıldığı için eşantiyon malzemeleri anlamında kullanılmış olabileceğini düşünüyorum.
Selected response from:

Kıvılcım Erdogan
Turkey
Grading comment
Teşekkür ederim
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6eşantiyon malzemeleri
Kıvılcım Erdogan
5 +1hediyelik ürünler
Ali Bayraktar
5 +1promosyon urunleri
kazimpolat
4 +1hediyeler
Emin Arı


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
give away items
hediyeler


Explanation:
as microsoft uses

Emin Arı
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Salih YILDIRIM
21 hrs
  -> teşekkürler....

21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
give away items
eşantiyon malzemeleri


Explanation:
"giveaway shop", genellikle ikinci el ürünlerin ücretsiz olarak dağıtıldığı küçük mağaza anlamında kullanılıyor.

Sizin verdiğiniz örnekte "give away" daha teknik bir atmosferde kullanıldığı için eşantiyon malzemeleri anlamında kullanılmış olabileceğini düşünüyorum.

Kıvılcım Erdogan
Turkey
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Teşekkür ederim

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mithat Gurdal
28 mins
  -> teşekkür ederim

agree  akapar
54 mins
  -> teşekkür ederim

agree  Bumin
1 hr
  -> teşekkür ederim

agree  Erkan Dogan
2 hrs
  -> teşekkür ederim

agree  Taner Göde: Eşantiyon, hediyelik eşya(lar), hediyelik ürün(ler), jargon olarak da "numune(lik)" anlamı da yüklenebilir.
21 hrs
  -> teşekkür ederim

agree  Salih YILDIRIM
21 hrs
  -> teşekkür ederim

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
give away items
promosyon urunleri


Explanation:
Burada kastedilen sirketlerin promosyon olarak hediye ettiği urunlerdir.


    Reference: http://akhanpromosyon.com/
kazimpolat
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Salih YILDIRIM
20 hrs
  -> tesekkurler...

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
give away items
hediyelik ürünler


Explanation:
Burada daha çok bu anlam kastedilmiş gibi geldi bana.

Ali Bayraktar
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Salih YILDIRIM
16 hrs
  -> Teşekkür Ederim.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search