inline

Turkish translation: inline baskı yöntemi (ile eşzamanlı olarak ...)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:inline
Turkish translation:inline baskı yöntemi (ile eşzamanlı olarak ...)
Entered by: Onur Inal

08:45 Jan 18, 2016
English to Turkish translations [PRO]
Marketing - Printing & Publishing / Printing Machines
English term or phrase: inline
Printed inline, simultaneously with the image, without slowing production speed

Burada inline hangi anlamda kullanılıyor? Baskı mı? Emin olamadım.
Onur Inal
Austria
inline baskı yöntemi (ile eşzamanlı olarak ...)
Explanation:
https://www.google.com.tr/search?q="inline baskı"&ie=utf-8&o...

Selected response from:

Dagdelen
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1inline baskı yöntemi (ile eşzamanlı olarak ...)
Dagdelen
5satır içi
Aziz Kural
5hat içinde
Selçuk Dilşen
3Metin / Resim Karışık Basım
Yunus Can ATLAR


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
satır içi


Explanation:
Inline'dan kasıt satır içi anlamına geliyor gibi geldi bana yani üretim hızına etki etmeden resim ile birlikte satır içi bir şekilde basılma söz konusu.
Bir kontrol edin bakalım anlamlı oluyor mu.
Selam,
Aziz

Aziz Kural
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Teşekkürler Aziz Bey, bakacağım :)


15 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
inline baskı yöntemi (ile eşzamanlı olarak ...)


Explanation:
https://www.google.com.tr/search?q="inline baskı"&ie=utf-8&o...



Dagdelen
Turkey
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Teşekkürler Rasim Bey :)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Yusef
2 days 11 hrs
  -> Teşekkürler

43 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Metin / Resim Karışık Basım


Explanation:
Alternatif olabilir..


    https://thgtr.com/canli-renkler-8-yeni-puskurtmeli-yazici-sinandi/11
Yunus Can ATLAR
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
Notes to answerer
Asker: Teşekkürler :)


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
hat içinde


Explanation:
Üretim hatlarında kullanılan bir terimdir. Yapılan işlemlerin ve ölçümlerin üretim devam ederken, hatta yapılmasını ifade eder. Ürünün hattan alınıp ayrı bir yerde işlem veya ölçüm yapılması üretim verimliliğinde kayba neden olacağından, hat içi işlemler ve ölçümler tercih edilir.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2016-01-18 10:36:16 GMT)
--------------------------------------------------

Rica ederim. Eğer endüstriyel ölçekte bir baskı söz konuysa, ki verdiğiniz bağlamdan öyle anlaşılıyor, bu terimi kullanmanız makul olacaktır.

Selçuk Dilşen
United Kingdom
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
Notes to answerer
Asker: Teşekkürler Selçuk Bey. Printer/baskı teknolojisinde bana daha farklı bir anlamı var gibi geldi, ama gene de bakacağım :)





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search