Free brand store

Turkish translation: serbest marka dükkanı

06:40 Jan 8, 2015
English to Turkish translations [PRO]
Retail
English term or phrase: Free brand store
Free brand store (choice of the product before knowing the brand)
zeynepsen
Turkey
Turkish translation:serbest marka dükkanı
Explanation:
Bu bana sunu animsatiyor. Ben ABD'de yasarken seyahat amaciyla Travelocity.com isimli siteyi kullaniyordum. Burada normalde bir hizmet (uçak, otel, araba) satin alirken markasini da önceden bilerek satin alirsiniz. Bir de, eger sizin için marka önemli degilse ve en ucuz fiyat istiyorsaniz, markasini önceden bilmeden de satin alma yapabilirsiniz. Markayi ancak ödemenizi yaptiktan sonra görebilirsiniz. Sanirim bu kasediliyor.
Selected response from:

ATIL KAYHAN
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3bağımsız, indirimli marka mağazası
Zeki Güler
3serbest marka dükkanı
ATIL KAYHAN
2ürün bazlı mağaza
Hulya A
2markasız mağaza
Nigar Mancini


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
free brand store
serbest marka dükkanı


Explanation:
Bu bana sunu animsatiyor. Ben ABD'de yasarken seyahat amaciyla Travelocity.com isimli siteyi kullaniyordum. Burada normalde bir hizmet (uçak, otel, araba) satin alirken markasini da önceden bilerek satin alirsiniz. Bir de, eger sizin için marka önemli degilse ve en ucuz fiyat istiyorsaniz, markasini önceden bilmeden de satin alma yapabilirsiniz. Markayi ancak ödemenizi yaptiktan sonra görebilirsiniz. Sanirim bu kasediliyor.


ATIL KAYHAN
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
free brand store
markasız mağaza


Explanation:
emin değilim ama parantez içindeki açıklama beni bu şekilde düşündürdü...

Nigar Mancini
Italy
Native speaker of: Turkish

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
free brand store
bağımsız, indirimli marka mağazası


Explanation:
Belli bir marka zincirinin parçası olmayıp (bu yönüyle tek bir markadan bağımsız) çeşitli markaların seri/sezon sonu ürünlerini toplayıp (indirimli) satan mağazalar var.
Marshalls, TJMax ... gibi. Her markanın ürününü bulabiliyorsunuz.

Kasdedilen bu olabilir mi?


Zeki Güler
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

3 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
free brand store
ürün bazlı mağaza


Explanation:
ürün ön planda olduğu için bu da olabilir...

Hulya A
Native speaker of: Native in TurkishTurkish, Native in SwedishSwedish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search